CAD tip # 12112:
Otázka
Obrací se na nás uživatelé, kteří mají problémy s platbami kartou, nebo s nedostatečnou podporou při nákupu z portálu Autodesku. Níže najdete postup, jak váš nákupní proces převést na CAD Studio, partnera s lokální podporou poskytujícího navíc řadu doplňkových bonus nástrojů.
1. Běžné subscription - ruční obnova
Nejjednodušším způsobem je nechat vypršet vaše stávající subscription. Nejméně 3 dny před jeho vypršením objednejte nové subscription vaší CAD aplikace na shop.arkance-systems.cz. Ušetříte, získáte lokální podporu a navíc bonus nástroje CS+. Při objednání použijte pokud možno stejný e-mail (Autodesk ID), vaše licence bude plynule pokračovat, nemusíte nic reinstalovat.
2. Subscription s automatickou obnovou (auto-renew)
Pokud máte zakoupeno subscription s automatickou obnovou (např. měsíční), je potřeba nejprve vypnout automatické obnovování. To provedete jako správce subscription ve vašem účtu Autodesk Account (manage.autodesk.com) v sekci "Fakturace a objednávky" (Billing & Orders) - vypnete posuvník Auto-renew (automatická obnova), a to nejméně 7 dnů před vypršením aktuálního období vašeho subscription kontraktu.
Rekapitulace časového průběhu změny: