Renderer "mental ray" 3.4.4 dodávaný s 3ds max 8 lze použít pro síťový rendering třemi způsoby:
Z příkazové řádky - rendering lze spouštět pomocí samostatné aplikace ray.exe a souboru .mi (mental image) exportovaného z 3ds max (či jiné aplikace). Může vyžadovat dodatečné licence mental ray.
Z Autodesk Backburner render manager - síťové stínování spouštěné pomocí správce (Backburner) nebo pomocí utility 3dsmaxcmd.exe, dávkový offline rendering. Licence v 3ds max 8 pokrývá neomezený počet CPU.
Z prostředí 3ds max - po volbě renderingu přes mental ray lze nastavit volby stínování, včetně režimu "Distributed Bucket Rendering", tedy interaktivního stínování aktuálního snímku s pomocí počítačů v síti. Nejjednodušší na nastavení. Licence v 3ds max 8 pokrývá 8 externích CPU (počítač) a až 2 interní CPU.
Počet CPU se odvíjí od fyzického počtu procesorů (patic), není ovlivněn "dual-core" systémy a hyperthreadingem.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.