Pokud provádíte automatické úpravy modelu Inventoru, může být potřeba také automatizovaně aktualizovat rozpisku, včetně jejího řazení, seskupování a číslování. Třídění rozpisky navíc nejde přednastavit v knihovně stylů.
Pro práci s řazením rozpisky můžete v iLogic použít na objektu Partslist dvě funkce, s řetězcovým tříděním podle až 3 klíčů (sloupečků), vzestupně (True) nebo sestupně (False):
- Partslist.Sort

- Partslist.Sort2

Pomocí nich můžete nasimulovat nastavení z "ručního" dialogu:

Příklad iLogic kódu pro setřídění rozpisky (kusovníku na výkresu):

Vyzkoušejte tedy např.:
Dim oDrawDoc As DrawingDocument
oDrawDoc = ThisApplication.ActiveDocument
If oDrawDoc.ActiveSheet.PartsLists.Count > 0 Then 'existuje zde rozpiska?
Dim oParts1 As PartsList
oParts1 = oDrawDoc.ActiveSheet.PartsLists.Item(1)
If oParts1.Style.Name = "StylMojíRozpisky" Then 'je to ta moje? (nebo vyhodit)
Try
oParts1.Sort("Položka", True, "Obj.číslo", True) '2 úrovně, vzestupně
oParts1.Renumber
Catch
End Try
End If
End If