Instalace Počítačové aplikace je poškozena, pro opravu postupujte takto:
Ukončete Počítačovou aplikaci Autodesk (Autodesk Desktop App) - pravým tlačítkem myši klikněte na ikonu v oznamovací oblasti systému Windows a vyberte Konec. (Pokud je zaseknutá a pomocí této metody se nezavře, spusťte Správce úloh a násilně ukončete proces AutodeskDesktopApp.exe)
Klikněte na tlačítko Start a zadejte services.msc do pole Hledat, poté stiskněte Enter.
Vyhledejte službu Autodesk Application Manager v seznamu. Klikněte pravým tlačítkem na tuto službu a vyberte položku Zastavit.
Přeinstalujte Počítačovou aplikaci Autodesk pomocí instalačního souboru, který najdete v libovolném produktu Autodesk řady 2017 (viz) nebo na Download
Opakujte kroky 2 a 3 výše, ale nyní vyberte Spustit namísto Zastavit. (služba se může automaticky spustit po instalaci Počítačové aplikace Autodesk - pokud je služba spuštěna, tento krok je zbytečný.)
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.