Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Zamrzání vaultu 2015 |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Fiki
Diskutér Přihlášen: 07.čer.2010 Lokalita: ČR (HK) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 44 |
Téma: Zamrzání vaultu 2015 Zasláno: 09.říj.2014 v 10:06 |
Zdravím diskutéry, věděl by někdo řešení se zamrzáním vaultu 2015 při kliknutí na zobrazení náhledu? Zkoušel jsem kontaktovat helpdesk, ale tam mi napsali, jestli mam hotfix a poslední aktualizaci. Jenže u poslední aktualizece na stránkách CADstudia R2 je napsáno, že doporučují před instalací konzultaci s CADstudiem. Tak jsem se ptal, ale od 30.9.2014 se mi už nikdo z helpdesku neozval. Jen ještě podotknu, že až si na CADForu bude CADstudio honit ego, jak má úžasnou podporu, tak chraň bůh abych si na tento problém nevzpomněl.
|
|
Jan Videcký
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Arkance Systems support Arkance Systems Přihlášen: 12.lis.2010 Lokalita: ČR (OS) Používám: Inventor, Vault Stav: Offline Bodů: 67 |
Zasláno: 09.říj.2014 v 12:41 |
Dobrý den, z mého pohledu technika musíme
nejprve analyzovat, kde je daný problém na konkrétní PC stanici. Obecně
je problematika zamrzání náhledu závislá na instalaci OS Windows, antiviru a
Vault Prof. + hotfixy. První co řešíme jsou opravy a Hotfixy. Co se týče R2 -
jedná se o odlišný produkt od Vašeho - jedná se o novou verzi Vaultu. Zjistíme, proč poslední upřesnění
dotazu zůstalo v Helpdesku viset. Vidím, že jste tam doplnil informaci, kdy
aplikace hlásí chybu v XML souboru. Je možné, že je fyzicky poškozený XML
soubor na disku PC stanice. V tomto případě bych doporučil reinstalovat program
klienta (opravná instalace). Dále posílám odkazy na hotfix na uvedený produkt: Videcký Jan |
|
Ing. Jan Videcký, konzultant
Arkance Systems CZ s.r.o. Autodesk Platinum Partner – CAD/GIS řešení https://www.arkance-systems.cz/ www.cadforum.cz blog.cadstudio.cz |
|
Fiki
Diskutér Přihlášen: 07.čer.2010 Lokalita: ČR (HK) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 44 |
Zasláno: 10.říj.2014 v 05:57 |
Děkuji za vyjádření instaluji a testuji.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,918 sekund.