Na eShopu Autodesku jsem zakoupil subscription s automatickou obnovou, ale nemám teď k němu add-on doplňky, na které jsem zvyklý, mám problémy s technickou podporou nebo s provedením změny zpracování platby.
Obrací se na nás uživatelé, kteří mají problémy s platbami kartou, nebo s nedostatečnou podporou při nákupu z portálu Autodesku. Níže najdete postup, jak váš nákupní proces převést na CAD Studio, partnera s lokální podporou poskytujícího navíc řadu doplňkových bonus nástrojů.
1. Běžné subscription - ruční obnova
Nejjednodušším způsobem je nechat vypršet vaše stávající subscription. Nejméně 3 dny před jeho vypršením objednejte nové subscription vaší CAD aplikace na shop.arkance-systems.cz. Ušetříte, získáte lokální podporu a navíc bonus nástroje CS+. Při objednání použijte pokud možno stejný e-mail (Autodesk ID), vaše licence bude plynule pokračovat, nemusíte nic reinstalovat.
2. Subscription s automatickou obnovou (auto-renew)
Pokud máte zakoupeno subscription s automatickou obnovou (např. měsíční), je potřeba nejprve vypnout automatické obnovování. To provedete jako správce subscription ve vašem účtu Autodesk Account (manage.autodesk.com) v sekci "Fakturace a objednávky" (Billing & Orders) - vypnete posuvník Auto-renew (automatická obnova), a to nejméně 7 dnů před vypršením aktuálního období vašeho subscription kontraktu.

Kdykoliv v této době (nejpozději do data vypršení) zároveň objednáte na shop.arkance-systems.cz nové subscription vaší CAD aplikace. To aktivujete ke dnu vypršení původního kontraktu - uveďte prosím toto datum v objednávce. Licencování a provoz vaší CAD aplikace tak zůstane během této změny nepřerušen. A opět - ušetříte, získáte lokální podporu a navíc bonus nástroje CS+.
Rekapitulace časového průběhu změny:
