![](../cz/img/nic.gif)
Diskuzní fórum, poradna
|
![CAD Fórum - Homepage CAD Fórum - Homepage](forum_images/web_wiz_forums.png)
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
MILKA ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 416 |
![]() Zasláno: 05.zář.2017 v 21:04 |
Zdravím,
na domácím PC nejsem schopen otevřít jakýkoliv výkres (stávající ani nový/šablona). Inventor vždy zhavaruje a bez chybového hlášení se odporoučí viz. obr. (v tomto případě jsem se pokusil otevřít výkres z modelu). Modely a sestavy fungují bez problémů. Toto chování se projevilo ze dne na den.... Inventor 2018.1.1 win 10/64 win defender pokusy: -nainstalován nejnovější ovladač grafické karty whql -opravná instalace Inventoru |
|
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Zkuste prosím ještě Reset Inventoru (Reset Utility), ale je-li to omezené na výkresy, tipnul bych nějaký problém s grafikou (není to na počítači se dvěma grafikami?).
|
|
![]() |
|
MILKA ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 416 |
![]() |
Děkuji za reakci. Grafika je samostatná. Nicméně díky resetu jsem zjistil, že ostatní šablony (výchozí)
jsou v pořádku a dá se vytvořit nový výkres. Mám tedy nějak "nabořenou" svoji šablonu výkresu, neudělám s ní nový výkres a neotevřu výkresy, kde je použita. Přitom jsem ji dnes zkoušel na jiným PC a chová se standardně. Upravil MILKA - 05.zář.2017 v 23:15 |
|
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
|
![]() |
|
MILKA ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 416 |
![]() |
Tak jsem prohrabal zahraniční weby a nestačil se divit, kolik lidí má podobný/stejný problém. Po kompletním odinstalování updatů na bild 112 jede vše jak má....
|
|
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,509 sekund.