![](../cz/img/nic.gif)
Diskuzní fórum, poradna
|
![CAD Fórum - Homepage CAD Fórum - Homepage](forum_images/web_wiz_forums.png)
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() Zasláno: 19.srp.2015 v 12:52 |
Mám problém pri upgrade projektu z Revit 2015 do Revit 2016. Niektoré projekty sa jednoducho konvertovali na Revit 2016, no tento sa nedá a upozorňuje na chyby v prilohe. Operačný systém Windows 10Pro, pracovná stanica HP Z400. Neviem si nijako poradiť, posielal som nahlasenie chyby z daného okna na podporu. Problem rovnako je, že BDS2015 som odinštaloval z HP stanice. Prosim o radu. Ďakujem
|
|
milan
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Ešte prikladam popis chyby: Mezi zvýrazněnými prvky je cyklická vazba referencí, P : ID 730155
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Zkusil bych příbuzný tip 10418, ale může to být i tím nepodporovaným operačním systémem.
|
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3930 |
![]() |
Tak s tímhle se vyřádíte :-) Pokud to tedy není těmi Win10, zkuste otevřít ten projekt se zatrženým Audit. Jinak asi budete muset nainstalovat zpátky BDSP 2015 (tedy jen Revit).
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Ďakujem, ale... ServisPack 2 pre Revit 2016 - nainštalovaný, rovnako Audit (Diagnostika) zapnutá, no nič nezaberá. V prípade, ak aj nainštalujem opatovne Revit 2015, tak neviem ako dospieť ku upgrade daného projektu do Revit 2016 (jedného dňa určite budem potrebovať otvoriť daný projekt vo vyššej verzii Revit-u XXXX). Nenapadá Vás ešte nejaké riešenie, ako sa dopracovať ku upgradu. Ďakujem
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Pošlete prosím přes Helpdesk některý (menší) z těch problematických projektů. Zkusíme převést na Revitu 2016 ve Win7/8.
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Daný subor má cca 70MB. Možem ho poslat cez Helpdesk? Ďakujem.
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Ano, to by neměl být problém.
|
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3930 |
![]() |
A když ho otevřete (nebo jste předtím otevřel) v R2015, tak to cyklické reference nehlásilo?
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Nie predtým to cyklické chyby nehlásilo. Predpokladám, že je to sposobene Windows 10Pro, lebo pri otváraní aj starších projektov vyhadzuje daný problém, ktorý som predtým nemal.
|
|
milan
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Dnes je asi deň "blbec", ale nedarí sa mi poslať ani súbor cez Helpdesk, použivam Mozilu Firefox. Pokúšam sa ho poslať už 7-mi krát.
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
S Firefoxem by problém být neměl, s velikostí souboru teoreticky může. Když tak jej pošlete odkazem přes A360 Drive nebo jiné úložiště.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Tak bohužel zaslaný projekt padá i na podporovaném OS. Ve verzi 2015 se otevře. Jedině tedy zkusit Autodesk, ale nevím zda jim můžeme váš RVT soubor poskytnout.
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
Dávam Vám verejný súhlas na zaslanie daného súboru do Autodesk-u. Tých súborov máme totiž momentálne viac :-( Nechce sa mi veriť, že som jediný z daným problémom. Ďakujem
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Díky, pošleme do továrny.
|
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3930 |
![]() |
A nejsou cyklické reference v Review Warning? V projektu se ta hláška objevila, pouze když se vybrala ta entita. Znáte její ID (z chybové hlášky), zkuste ji vybrat a posunout, pokud tam cyklická reference je, tak by se měla objevit. Ale je opravdu klidně možné, že se to objeví jen při upgrade, kdy si něco nerozumí.
|
|
![]() |
|
milan d ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 28.pro.2010 Lokalita: Slovensko Používám: Autodesk Revit 2018 Stav: Offline Bodů: 167 |
![]() |
ID chybovej hlášky je jasné. Daný problem bol postupený Autodesk-u. Inštalácia Revit 2015 a následná kontrola a úprava na základe chybového hlásenia ID sa mi pozdáva ako núdzové riešenie, vzhľadom k tomu, že sa nejedná o jeden projekt. Ja tak Vám ďakujem. Budem Vás informovať o ďalšom postupe.
|
|
milan
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21533 |
![]() |
Aktualizace: Update zaslán e-mailem (zatím byl opraven konkrétní zaslaný soubor).
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,758 sekund.