Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Problém so správcom licencií |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Richard2605
Diskutér Přihlášen: 01.dub.2014 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD 2013 Stav: Offline Bodů: 14 |
Téma: Problém so správcom licencií Zasláno: 03.srp.2016 v 16:47 |
Dobrý den,
som užívateľ študentskej verzie AutoCadu a včera som sa rozhodol prejsť z 2012 na 2016, Autodesk mi poslal na email licenčné kódy atď, no po nainštalovaní AutoCadu 2016 ma program nepožiada o vyplnenie licenčnáých údajov ale vyhodí mi hlášku viď. obrázok . Nanešťastie mi toto okno vyhodí už aj pri spustení starej verzie 2012 a tým pádom som ostal odrezaný od AutoCadu. Skúšal som postupovať podľa návodu na : http://www.cadforum.cz/cadforum/chyba-bezpecnostni-system-neni-funkcni-popr-nelze-ziskat-pristup-tip10025 Ale márne. Za každú radu vám vopred ďakujem. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 03.srp.2016 v 17:31 |
To bývá způsobeno nějakým agilním antivirem. V nejhorším vymažte ty licenční informace podle návodu a požádejte o novou aktivaci.
|
|
Richard2605
Diskutér Přihlášen: 01.dub.2014 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD 2013 Stav: Offline Bodů: 14 |
Zasláno: 04.srp.2016 v 08:15 |
Problém je to, že mna pri prvom spustení AutoCad nevyzve na zadanie licenčných údajov a hneď vyhodí túto hlášku.
Vyskúšam to teda ešte odinštalovaním aktuálneho antiviru.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 04.srp.2016 v 16:31 |
Ani po tom popsaném vymazání licenčních informací? To je divné.
|
|
Petr Klimeš
Arkance Systems support Přihlášen: 05.led.2015 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor, AutoCAD Stav: Offline Bodů: 283 |
Zasláno: 04.srp.2016 v 16:55 |
Dobrý den,
přes Start vyhledejte msconfig a poté ho spusťte jako správce. V konfiguraci systému prosím zkontrolujte, zda máte zatržené políčko u FlexNet Licensing Service. (pro větší přehlednost si můžete skrýt všechny služby společnosti Microsoft) |
|
Richard2605
Diskutér Přihlášen: 01.dub.2014 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD 2013 Stav: Offline Bodů: 14 |
Zasláno: 04.srp.2016 v 20:47 |
Dobrý den,
zložku FLEXnet jsme vyčistil, služba FLEXnet Licensing Service je spuštěna. ze zvědavosti jsem skusil dokonce odinstalovat i antivirus. AutoCAD jsem už asi 5x přeistalovával, dokonce jsem vyskoušel studentské verze od 2015-2017 všechny. Pořád vyhazuje toto dialogové okno. Licenční kódy mne už dávno čekají v emaily ale AutoCAD mi je prostě nedovolí ani zadat. Opravdu netuším co s tým muže být. Děkuji vám za všechny rady už poskytnuté nebo ty další, které by vás ještě napadli.
|
|
Petr Klimeš
Arkance Systems support Přihlášen: 05.led.2015 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor, AutoCAD Stav: Offline Bodů: 283 |
Zasláno: 05.srp.2016 v 09:29 |
Někde jsem se dočetl, že pomohl přenést soubor "productinformation.pit" z počítač, kde licence fungují do složky "c:\ProgramData\Autodesk\Adlm" . Případně můžete zkusit soubor odstranit. (nejprve však tento soubor zálohujte.)
Upravil Petr Klimeš - 05.srp.2016 v 12:23 |
|
Richard2605
Diskutér Přihlášen: 01.dub.2014 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD 2013 Stav: Offline Bodů: 14 |
Zasláno: 05.srp.2016 v 17:20 |
Děkuji vám Petře, tato rada doopravdy pomohla.
Přeju vám i celému týmu hezký zbytek léta.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,902 sekund.