Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
A360 synchronizace |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Romain
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 24.dub.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP Stav: Offline Bodů: 323 |
Téma: A360 synchronizace Zasláno: 08.srp.2016 v 09:33 |
Dobrý den, pokud vložím nějaký výkres do synchronizační složky A360 DRIVE v mém PC naskočí mi tato hláška, která nejde odstranit, pouze natvrdo ve správci úloh.
Prosím poradíte mi jak nejlépe vkládat výkresy do A360? Díky |
|
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS |
|
jakub_kares
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Nováček Přihlášen: 08.srp.2016 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Civil 3D, Infraworks Stav: Offline Bodů: 90 |
Zasláno: 08.srp.2016 v 15:24 |
Dobrý den, výkresy jsou vytvářeny v Civil 3D nebo se jedná o problém se všemi výkresy? např. i z čistého AutoCADu? Děje se tak např. i při kopírování jiných souborů? obrázků?
|
|
jakub_kares
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Nováček Přihlášen: 08.srp.2016 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Civil 3D, Infraworks Stav: Offline Bodů: 90 |
Zasláno: 08.srp.2016 v 16:04 |
Pokud nahrávání přes aplikaci nefunguje, zkuste využít přímo webové rozhraní A360, to by snad mělo fungovat.
|
|
PepaR
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6187 |
Zasláno: 09.srp.2016 v 19:11 |
Dobrý večer, dělá to u všech Vašich výkresů?
|
|
Romain
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 24.dub.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP Stav: Offline Bodů: 323 |
Zasláno: 10.srp.2016 v 06:22 |
Dobrý den, ano, pro všechny výkresy i jiné soubory. Pokud by byl problém v proxy, tak není v aplikaci možnost to nastavit.
|
|
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS |
|
PepaR
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6187 |
Zasláno: 10.srp.2016 v 07:04 |
Narazil jsem na tuto hlášku (první z obrázků), když uživatel měl ve výkresu nekorektní entitu. Pomohl EXPORTTOAUTOCAD, avšak to nebude Váš případ.
Pokud požíváte proxy, doporučuje se nastavit pro služby A360 výjimku.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,648 sekund.