Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Načtení souboru uživatelských úprav |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Téma: Načtení souboru uživatelských úprav Zasláno: 21.říj.2016 v 20:35 |
Hezký den,
po delší době jsem spustil AutoCAD (ver. 17) a bohužel se mi zobrazila chyba (viz níže). Po kliknutí na OK se CAD sice zapne, ale bez menu tlačítek. Reinstalace nepomohla a z googlu moc chytrý nejsem. Nevíte co s tím? |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 21.říj.2016 v 21:36 |
Zkuste prosím postupy dle:
|
|
Kronos
Zasloužilý člen Přihlášen: 24.zář.2012 Lokalita: ČR (ZL) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 117 |
Zasláno: 21.říj.2016 v 22:23 |
Děkuji, pomohlo to Strávil jsem nad tím 3 hodiny a pak je to hotové během pár minut
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,770 sekund.