Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Přenos Vault serveru |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Téma: Přenos Vault serveru Zasláno: 30.srp.2011 v 08:21 |
Zdravím,
mám Vault Server 2010 na počítači 64-bitovém s Win7. Chci obsah přenést na jiný počítač - 32-bitový s XP. Udělal jsem backup stávajícího úložiště na cílovém počítači nainstaloval Vault Server. Jenže při pokusu o obnovu mi píše, že obnova selhala, protože záloha obsahuje produkty, které server nepodporuje (?).
Je problémem verze OS nebo verze Vaultu? Jak jinak přenést všechna data úložiště (nastavení není kritické - uživatele si tam klidně nadefinuji znova).
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Online Bodů: 21493 |
Zasláno: 30.srp.2011 v 18:37 |
Zřejmě se pokoušíte obnovovat na nižší verzi Vaultu, což z databázových důvodů nejde. Viz tip:
|
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 30.srp.2011 v 21:27 |
No tak pitomej ještě nejsem. Ale dodatečně jsem si uvědomil, že jsem po instalaci neaplikoval service packy. A vím, že bez nich mi to i dříve zlobilo. Dnes už jsem to nestihnul - dám zítra zprávu, jak jsem dopadnul.
Zkusil jsem i okopírovat databázové soubory i soubory úložiště a připojit je k Vautu, ale i tady jsem dostal podobnou hlášku.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Online Bodů: 21493 |
Zasláno: 30.srp.2011 v 22:35 |
Ano, to je jedna z příčin popsaných v tomto tipu.
|
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 31.srp.2011 v 07:15 |
který jsem ze známých příčin nečetl...
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Seiner
CAD/BIM manager Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
Zasláno: 31.srp.2011 v 08:50 |
Vyřešeno - Service pack
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,664 sekund.