Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Problém s UVW, rozladěný mapping |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Wigglee
Nováček Přihlášen: 19.bře.2011 Lokalita: ČR (JČ) Používám: 3ds max Stav: Offline Bodů: 9 |
Téma: Problém s UVW, rozladěný mapping Zasláno: 02.bře.2014 v 01:57 |
Zdravím. Vymodeloval jsem stíhačku a otexturoval jí pomocí Unwarp UVW mappingu. Finální soubor s UVW jsem si uložil ale .max projekt ne. Když jsem to znovu načetl textura mi korektně sedí jen na některých polygonech. Na ostatních se zobrazuje textura, která má být určena jinému polygonu. Viz obrázek
1. Netuším co to zpusobilo a jak z toho ven. Pokud nesedící části vyberu a chci je znovu umístit do UVW editoru pomocí "Quick planar map", tak se načte zcela špatně. (viz obrázek 2). Nevíte někdo co s tím? Nechci to znovu celé předělávat, je to šílená práce :)) Předem děkuji za jakoukoliv pomoc |
|
Biolit
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
Zasláno: 06.bře.2014 v 19:02 |
obavam se, ze nejjednodusi bude to pretexturovat unwrapem. Kazdopadne ja bych se vyvaroval toho rozsypanyho meshe v unwrapu
|
|
Jiri 'biolit' Friml - vizualizace interieru a exterieru
http://biolit.wordpress.com - online portfolio |
|
Wigglee
Nováček Přihlášen: 19.bře.2011 Lokalita: ČR (JČ) Používám: 3ds max Stav: Offline Bodů: 9 |
Zasláno: 09.bře.2014 v 23:45 |
Už jsem zjistil čím to bylo. Při texturování jsem totiž u ocasu letounu opravoval vadnou mesh. Tudíž jsem tam přidal asi dva polygony. Což způsobilo rozladění všech ostatních částí. Ale přesto děkuji za aktivitu ;)
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,456 sekund.