Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 8397 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoProblém s UVW, rozladěný mapping

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Wigglee Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 19.bře.2011
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
3ds max
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Problém s UVW, rozladěný mapping
    Zasláno: 02.bře.2014 v 01:57
Zdravím. Vymodeloval jsem stíhačku a otexturoval jí pomocí Unwarp UVW mappingu. Finální soubor s UVW jsem si uložil ale .max projekt ne. Když jsem to znovu načetl textura mi korektně sedí jen na některých polygonech. Na ostatních se zobrazuje textura, která má být určena jinému polygonu. Viz obrázek

1. Netuším co to zpusobilo a jak z toho ven. Pokud nesedící části vyberu a chci je znovu umístit do UVW editoru pomocí "Quick planar map", tak se načte zcela špatně. (viz obrázek 2).

Nevíte někdo co s tím? Nechci to znovu celé předělávat, je to šílená práce :))  

Předem děkuji za jakoukoliv pomoc 

Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.bře.2014 v 19:02
obavam se, ze nejjednodusi bude to pretexturovat unwrapem. Kazdopadne ja bych se vyvaroval toho rozsypanyho meshe v unwrapu
Jiri 'biolit' Friml - vizualizace interieru a exterieru
http://biolit.wordpress.com - online portfolio
Zpět nahoru
Wigglee Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 19.bře.2011
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
3ds max
Stav: Offline
Bodů: 9
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.bře.2014 v 23:45
Už jsem zjistil čím to bylo. Při texturování jsem totiž u ocasu letounu opravoval vadnou mesh. Tudíž jsem tam přidal asi dva polygony. Což způsobilo rozladění všech ostatních částí. Ale přesto děkuji za aktivitu ;)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8508:Rozvin jakékoliv 3D sítě do 2D (unfold).
Tip 6901:Využití WMS služeb v aplikaci Google Earth.
Tip 415:Import IGES souborů vytvoří více výkresů nebo rozvržení.
Tip 11011:Jak namapovat vlastnosti z načteného STEP souboru?
Tip 9680:Hromadný report údajů rohových razítek (atributů bloků) nebo vlastností DWG.
Tip 12979:VIPVelmi pomalé uchopování při práci s načtenými vrstevnicemi v Civil 3D.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,456 sekund.