Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 5992 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoZ ADT do VIZu ale co s Real World Texture?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Falco Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 12.kvě.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD 2007, beginer ADT 06 - 07
Stav: Offline
Bodů: 92
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Z ADT do VIZu ale co s Real World Texture?
    Zasláno: 08.čer.2008 v 21:57
Dobry den,
chcel by som sa spytat na nastavenie jednotiek pre Autodesk VIZ.
Nech nastavim ake kolvek jednotky, vzdy mi nalinkovane objekty z ADT po vyrendrovani maju textury zlych mierok. Toto by malo byt sposobene doplnokm Real-World Texture. Pri jeho vypnuti v preferences sa aj tak nic nestane. Jedine ako sa mi to podarilo obist, bolo pomocou rescale pri file link manager. (Systemove jednotky = milimetre ; Vstupne jednotky vykresu = metre)
Ale toto riesenie sa mi akosi nezda spravne, lebo potom cela scena mala pri rozmere modelu v ADT 150 x 150 m teda 150000x150000mm 
vo vize rozmer 150000x150000m co je trosku vela.
 
O to by mi ani tak neslo, skor sa bojim ake to ma dopady na ostatne veci ako su daylight system kde sa nastavuje sirka dlzka a pod. popripade je trosku nezvycajne pridavat stromy o vyske namiesto 6m rovno 6000m 
 
Skusal som uz aj v nastaveniach World unit ale tam je iba od 0,1 - 1 kdez to ja by som po nalinkovani potreboval zmensit az na 0,001 co nejde.
 
Dakujem
 
 
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 19:12
1. áno, máte pravdu, pri použití fotogrametrických svetiel by takéto rozmery robili problémy .... musia sa používať reálne rozmery
2. poradiť neviem, ale čo tak potom použiť rescale!!!

rescale
Zpět nahoru
Falco Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 12.kvě.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD 2007, beginer ADT 06 - 07
Stav: Offline
Bodů: 92
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 18:01

no rescale nie je problem pouzit ale ako?

ake mam nastavit jednotky v system units a ake mam pouzit v file link manager aby som mal zachovane rozmery a zaroven zachovane aj textury? resp nejde niekde doplnok world scale texture niekde vypnut?

Pokial som ho vypol iba v preferences nevsimol som si ziadnej zmeny.

Textury sa sice daju zmensit v material editore ale pokial nalinkujem scenu kde je textur viac, je to strasne mrhanie casom kym ich vsetky prepisem. Kedysi som bol zvyknuty na VizRender ktory bol sucastou ADT a tam taketo problemi neboli.
 
Este taka mala otazocka ohladne ORBITAL SCALE pri Daylight systeme co tato hodnota chce reprezentovat? pripadne podla coho ju zadat?
 
Dakujem
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 19:38
S pomocou rescale môžete meniť jednotky z akýchkoľvek na aké sa Vám len chce. Ak má kocka vo vašej scéne 100x100x100 mm nie je problém z nej urobiť 100x100x100m. Pritom nejde o zväčšenie kocky (scale) ale len zmenu jednotiek.

A tu máte tutoriálik na Orbital scale, po anglicky .... vygooglované za 10 sekúnd :-) :

ORBITAL SCALE

Upravil be_em - 10.čer.2008 v 19:59
Zpět nahoru
Falco Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 12.kvě.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD 2007, beginer ADT 06 - 07
Stav: Offline
Bodů: 92
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 18.čer.2008 v 21:15
Původně odeslal(a) be_em be_em napsal(a):

A tu máte tutoriálik na Orbital scale, po anglicky .... vygooglované za 10 sekúnd :-) :

ORBITAL SCALE
 
heh to je ozaj fajn, aj ja viem pouzivat google,
skoda ze je to po anglicky, co predstavuje isty problem, no nechajme to tak, dakujem za ochotu.
 
Ale aj tak nedokazem pochopit preco je to takto zhovadene, predosle verzie VizrRendru spolupracovali s prostredim ADT bez akychkolvek problemov, preco mam stracat cas hladanim optimalneho nastavenia pre scenu?Angry


Upravil Falco - 18.čer.2008 v 21:16
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 1402:Jak vytvořit v Architectural Desktopu průhledné sklo pro 3D Studio VIZ?
Tip 5167:VIPŘešení potíží s přiřazením materiálů do Revit souboru ve VIZu.
Tip 9565:Co jsou world soubory .TFWX?
Tip 1866:Válcové plochy AutoCADu jsou ve VIZu 4 zubaté.
Tip 7086:Jak zpětně vytvořit world soubor z obrázku?
Tip 3954:Tělesa načtená do Autodesk VIZ z AutoCADu jsou příliš hrubá (zubatá).


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,727 sekund.