Pokud se vám nedaří instalace nové verze CAD/CAM aplikace Fusion 360 nebo chcete z jiného důvodu odstranit veškeré stopy její instalace, proveďte (pro Windows verzi) následující kroky:
Odinstalace aplikace
Spusťte funkci z nabídky Windows Start > Ovládací panely > Odinstalovat programy (popř. Programy a funkce)
Zvolte ze seznamu položku Autodesk Fusion 360 (popř. Autodesk Sim 360) a spusťte odinstalaci
Klikněte pravým tlačítkem na AdExDbManager a zvolte Odinstalovat
Po dokončení odinstalace opusťte Ovládací panely
Vymazání cache souborů
Spusťte Průzkumník Windows nebo jiný správce souborů
Přejděte do složky C:\Users\{JMENOUZIVATELE}\AppData\Local\Autodesk a vymažte složku Web Services
Přejděte do složky C:\Users\{JMENOUZIVATELE}\AppData\Local\Temp\Autodesk a vymažte následující podsložky:
Autodesk Fusion 360 a popř. i Autodesk Sim 360
BrowserCache
PLM360Cache
Přejděte do složky C:\Users\{JMENOUZIVATELE}\AppData\Roaming\Autodesk a ujistěte se, že byly vymazány následující podsložky - pokud ne, vymažte je ručně:
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.