Po spuštění Fusion 360 se mi objeví barevné okno "Vítejte ve Fusion 360" (Welcome), ale kliknutí na Přihlásit nic neprovede - nelze se přihlásit.
Pokud při spuštění Fusion 360 nejste v systému přihlášeni (tedy nemáte přihlášení v systémové aplikaci Autodesk Access nebo Desktop Connector), vyžádá si aplikace zadání vašich přihlašovacích údajů - Autodesk ID. Od verze březen 2023 probíhá toto přihlašování ve standardním internetovém prohlížeči, nikoliv v okně aplikace.
Pokud se po kliknutí na "Přihlásit" (Log in) neobjeví okno web prohlížeče, ověřte vaše systémové nastavení výchozího internetového prohlížeče a ověřte rovněž, zda se jeho okno nenachází "pod" oknem Fusion nebo mimo obrazovku.
Ověřte (Vlastnosti > Kompatibilita, pravé tlačítko myši na ikoně Fusion), zda nespouštíte Fusion v režimu Správce.
Ověřte také nastavení Výchozí aplikace ("Zvolit výchozí aplikace podle protokolu") ve Windows - pro protokol "https" zkuste nastavit Microsoft Edge.
Pokud změna těchto nastavení nepomůže, přihlaste se předem, před spuštěním Fusion v jiné Autodesk aplikaci nebo v nástroji Autodesk Access.
Nebo spusťte Fusion 360 Service Utility (viz Servisní pomůcka a tip 13276), klikněte na tlačítko "Výchozí nastavení" a před dokončením resetu zaškrtněte volbu "Zachovat offline data", abyste nepřišli o cache vašich návrhů. Popř. můžete zkusit volbu Opravit. Poté znovu spusťte Fusion 360.