CAD tip # 13734:
Otázka
Pokud se po kliknutí na "Přihlásit" (Log in) neobjeví okno web prohlížeče, ověřte vaše systémové nastavení výchozího internetového prohlížeče a ověřte rovněž, zda se jeho okno nenachází "pod" oknem Fusion nebo mimo obrazovku.
Ověřte (Vlastnosti > Kompatibilita, pravé tlačítko myši na ikoně Fusion), zda nespouštíte Fusion v režimu Správce.
Ověřte také nastavení Výchozí aplikace ("Zvolit výchozí aplikace podle protokolu") ve Windows - pro protokol "https" zkuste nastavit Microsoft Edge.
Pokud změna těchto nastavení nepomůže, přihlaste se předem, před spuštěním Fusion v jiné Autodesk aplikaci nebo v nástroji Autodesk Access.
Nebo spusťte Fusion 360 Service Utility (viz Servisní pomůcka a tip 13276), klikněte na tlačítko "Výchozí nastavení" a před dokončením resetu zaškrtněte volbu "Zachovat offline data", abyste nepřišli o cache vašich návrhů. Popř. můžete zkusit volbu Opravit. Poté znovu spusťte Fusion 360.