ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.091.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Jak novinky řešení Autodesk a ARKANCE ovlivní budoucnost stavebnictví
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoObnovení HULA

 Odpovědět Odpovědět Stránka  12> archiv
Autor
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Obnovení HULA
    Zasláno: 09.čer.2008 v 07:53

Za 6 dnů nám končí platnost HULA (Home Use Licence Application). Když dám aktivovat produkt, proběhne aktivace zdánlivě v pořádku, ale při novém startu AutoCADu je tu opět varování, že licence končí. Novou žádost o licenční čísla mi na aktivačním středisku nevzali - že už mi jednou vydali plný počet.

Mám plná práva na počítač, takže v nemožnosti zápisu do registru to není.
 
S Xanadu, který je naším dodavatelem, jsem se spojil, ale zatím mi nepomohli - zřejmě je to i pro ně nová věc.
 
Konstruktéři si dost zvykli, že mohou dodělávat resty doma a teď se nervozita na palubě zvyšuje.
 
Máte někdo zkušenost?
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3944
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 12:30
zatím jsem HULA licence neobnovoval (běží pouze ty staré a asi taky budou končit, jen ti architekti asi nejsou tak nervózní :-) ), ale žil jsem v představě, že HULA je pouze na dobu cca 1 rok a s příchodem nové verze zas musí být nová HULA na novou verzi. To vám nechtějí dát čísla na novou verzi nebo už na tu, co jste jednou dostal?
 
zdravím
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 14:13
Dobrý den,
 
dle licenčních podmínek Autodesku je HULA platná maximálně po dobu 13měsíců nebo skončí vypršením platnosti aktivního kontraktu. Pokud tedy neprodloužíte kontrakt (Renewal), pak končí i HULA. Jestliže kontrakt obnovíte, pak platí HULA 13 měsíců a po této době je nutné zažádat (např. prostřednictvím Xanadu) o prodloužení platnosti HULA. Platnost  bude prodloužena do konce kontraktu, maximálně však opět na 13 měsíců.
 
Žádat o nová licenční čísla nelze, ty se vydávají pouze jednou.  Platnost HULA se prodlužuje na základě Kódů žádosti (Request codes).
 
S pozdravem
 
 
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 14:37
Právě že je na 13 měsíců a asi se obecně předpokládalo, že do té doby bude další verze. Jenže 2009 jsem ještě nedostal.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Petr Bláha Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 27.čer.2005
Lokalita: ČR (SČ)
Používám:
AutoCAD R14=>2021 CZ, Revit B/A 7.0=>2021 CZ
Stav: Offline
Bodů: 571
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 15:16
Můžete mě ještě někdo nakopnout, jak se obecně o novou HULA žádá (vím, že podmínkou je subscription)? Stejně jako u prodloužení, tedy přes prodejce? Děkuji.
(přiznám se, že jsem o možnosti HULA neměl dosud tušení a taková šikovná věc to je)
Zpět nahoru
Ferdinand Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
AutoCAD2004 (EN) na Windows XP
Stav: Offline
Bodů: 1906
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 15:22
OT: Pane Bláho, to nejste sám...
-FerTh-
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 15:52
Ano, ideálně přes prodejce, který disponuje potřebnými detaily o Vašich licencích a kontraktech.
 
S pozdravem
Jiří Šeda
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21882
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 15:54
Zřejmě nečtete pozorně X-News - budeme asi muset začít zkoušet :-)
 
Tady je trochu osvěty:
Pravý domácí CAD - a zadarmo
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Petr Bláha Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 27.čer.2005
Lokalita: ČR (SČ)
Používám:
AutoCAD R14=>2021 CZ, Revit B/A 7.0=>2021 CZ
Stav: Offline
Bodů: 571
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 15:57
Původně odeslal(a) Vladimír Michl Vladimír Michl napsal(a):

Zřejmě nečtete pozorně X-News - budeme asi muset začít zkoušet :-)

Poslední dva jsem ještě nečetl vůbec, nějak není čas ... tak si to nastuduji, děkuji.

Doplnění: Ajaj, ono to bylo v květnových X-News pro loňský rok

Upravil Petr Bláha - 09.čer.2008 v 15:59
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.čer.2008 v 16:00
Jak jsem to dělal před tím rokem už si moc nepamatuji - vím jen, že to bylo spousta klikání v angličtině :-)
Ale v praxi stačí mít aktuální PDF formulář žádosti.
 
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3944
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 10:36
Původně odeslal(a) Jiří Šeda Jiří Šeda napsal(a):

Ano, ideálně přes prodejce, který disponuje potřebnými detaily o Vašich licencích a kontraktech.
 
S pozdravem
Jiří Šeda
U nás určitě nastane situace, kdy někteří z těch, co mají HULA doma na svém PC, už nejsou v našem souboru, samozřejmě se od nich nedá nějaká spolupráce s navracením licence očekávat. Vyprší jim platnost, sami je neobnoví (???). Jakým způsobem pak reaguje Autodesk na další žádosti o licence - dokáže je odečíst z vydaného množství? Nebo to XANADU zmanageruje k naší spokojenosti?
 
Zdravím
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 10:44
Nerozumím - licence není třeba vracet, platnost automaticky skončí. Pokud by chtěli prodloužit platnost HULA licencí (a budete mít obnovený kontrakt), zažádají si o nový autorizační kód (ať už přímo nebo u resellera)
Pouze připomínám, že na základě HULA dostanete nová SN, která nainstalujete lokálně a autorizace se provádí na základě Kódů žádosti. Tzn., že HULA SN zůstávají platná i nadále.
 
Přeji hezký den
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3944
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 10:49
Jde o to, jestli si můžou obnovit domácí licenci ti uživatelé, kteří už nejsou našimi zaměstnanci, sami - nebo o to musejí požádat přes někoho (ať už mne nebo XANADU nebo jinak). Vím, že po aktivaci HULA mi přijde email, že někdo si vyžádal HULA, ale to je tak všechno, co se dovím. Jak tedy řešit ty, kteří už tu licenci doma mají, budou mít snahu si ji prodloužit, a já jim v tom potřebuji zabránit???
 
Díky
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 13:36

Doporučujeme, aby autorizace byly vždy prováděny přes SW Coordinatora a ten je posílal na prodejce. Tím vzniká dvojnásobná kontrola a přehled o tom, kdo autorizuje.

Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.čer.2008 v 14:28
Není mi úplně jasné, jak si to představujete. Dejme tomu, že i uživateli zatajím HULA SN a donutím ho, aby mi dovezl svůj počítač na stůl do práce. Tam mu nainstaluji třeba Mechanical a aktivuji ho. Uživatel si odveze počítač a za měsíc dá společnosti vale. IMHO není žádná cesta, jak mu zabránit v dalším používání SW. Navíc si kdekoliv může opatřit instalační CD, přečíst si SN a nainstalovat a aktivovat produkt kamarádovi (když je SN číslo jedno pro 11 licencí jako u nás). Celá selanka skončí IMHO až po 13 měsících.
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Seiner Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (PA)
Používám:
Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší
Stav: Offline
Bodů: 1662
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čer.2008 v 10:56
Takže poslední poznatky.
Uvědomuji si plně, že HULA je od Autodesku velký a alespoň pro mne dost překvapivý bonus. Nemohu se ale zbavit dojmu, že sám Autodesk a jeho distribuční kanály jsou překvapeny taky.
- nové HULA licenční číslo mi odmítli vydat, protože mi už jedno vydali,
- nová on-line aktivace proběhne, ale platnost se neprodlouží,
- při pokusu o off-line aktivaci přes zástupce Xanadu mi odpověděli, že na tato čísla požadavků již aktivace proběhla,
- údajně se po vypršení platnosti licence (za 2 dny) zobrazí jiná čísla požadvků (???) a na ty mi pak (snad) vystaví aktivační kódy.
 
(Píšu to sem hlavně proto, abych ostatní uchránil cestě po slepých uličkách, kterými jsem už prošel)


Upravil Seiner - 13.čer.2008 v 10:57
Vítězslav Seiner

Chrudim
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
ARKANCE support
ARKANCE support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čer.2008 v 13:03

Chápeme, že tyto cesty jsou poněkud komplikované, nicméně vcelku logické. Pro HULA licence je nutné vydat zvláštní SN. Aktivační kódy jsou samozřejmě vázány na Kódy žádosti a tyto kódy jsou platné 13 měsíců. Proto je pro dalších 13 měsíců nutno použít nové Kódy žádosti.

Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21882
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.čer.2008 v 14:24
Zas tak nové a překvapivé to není - program běží už rok a dost našich zákazníků ho využívá. To je teď nové (uplynul rok) je proces prodlužování/obnovování. Ale jak říkal Rychlonožka: to se zatáhne...
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6796:VIPObnovení chybějících příkazů AutoCADu v ADT/Architecture.
Tip 6906:VIPDva triky pro opravu rozpadlých šraf.
Tip 956:Existuje nějaká utilita pro uložení a obnovení stavu hladin (zap/vyp,zmrazena,...) ve výkresu?
Tip 10333:Licence pro domácí použití (Home Use) u CAD pronájmů.
Tip 10241:Jak si vyžádat fyzická média nebo domácí licenci produktu Autodesk?
Tip 12756:Fusion 360 vypisuje chybu "selhal při vytváření Recovery souboru obnovení"


 Odpovědět Odpovědět Stránka  12> archiv

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,520 sekund.