Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Maya alebo 3ds max |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Biolit
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
Téma: Maya alebo 3ds max Zasláno: 23.srp.2011 v 18:30 |
myslim, ze je to spis otazka exportu z dane aplikace, ktery si vetsinou tvurci enginu vytvareji sami. Takze bych se podival spis na stranky toho enginu nebo jim napsal, jestli maj export i pro mayu. Kazdopadne si myslim, ze v tomhle bude mit asi 3dsmax trochu navrch v podobe uzivatelske podpory.
moje osobni zkusenost z mych zacatku - ja zacinal s mayou a po nekolika tydnech bloumani jsem to vzdal a zkusil 3dsmax. Sedl mi natolik, ze uz jsem u nej zustal. Ale to samozrejme neznamena, ze to tak bude u kazdeho.
|
|
am0n
Nováček Přihlášen: 09.led.2011 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD2011 Stav: Offline Bodů: 2 |
Zasláno: 23.srp.2011 v 16:36 |
a nepoznáte dáky engine ktorý podporuje mayu ? lebo čo som videl tak ono sa to dá dostať z mayi do unreal engine ale iba pomocov dákeho programu a ževraj sú tam dáke nevýhody .... teraz najnovšie čo som zas pozeral tak hra Deus Ex: Human Revolution bola vytváraná aj pomocou autodesk maya 2012
http://area.autodesk.com/maya2012 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21490 |
Zasláno: 23.srp.2011 v 14:54 |
Pro vývoj her je používanější Autodesk 3ds Max, pro filmové efekty zase spíš Autodesk Maya. Ale jednoznačná dělící hranice neexistuje. Někomu naopak připadá jednodušší 3ds Max.
|
|
am0n
Nováček Přihlášen: 09.led.2011 Lokalita: Slovensko Používám: AutoCAD2011 Stav: Offline Bodů: 2 |
Zasláno: 23.srp.2011 v 14:42 |
Dobrý deň chcel by som sa opýtať v ktorom program je lepšie robiť viac som zameraný na tvorbu hier väčšinou čo som našiel tak z 3ds maxu sa dajú rovno dávať veci do unreal enginu ale v maya taká možnosť neni .... čo sa modelovania týka maya sa mi zdá byť jednoduchšia tak preto sa chcem opýtať niekoho skúsenejšieho za odpovede ďakujem
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,453 sekund.