Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 7752 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoLicencovanie Autocadu

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
fajdaurel@gmail.com Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 10.čer.2022
Lokalita: Slovakia
Používám:
AutoCAD, Revit
Stav: Offline
Bodů: 15
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Licencovanie Autocadu
    Zasláno: 14.říj.2022 v 12:49
Zdravím, máme školskú licenciu a zbadal som že v poslednom čase pri aktivácii a zadaní licenčným čísiel strašne dlho sa točí až po 15s vypíše chybovú správu: Doba vyhrazená pre tuto relaci vypršela. Pričom PC ako delo a net 800Mbitov/s.Na edu podpore so strojmi sa neoplatí komunikovať. Máte niekto návrh.Fajd
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21658
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2022 v 12:54
Pravděpodobně je nějakým způsobem blokované online spojení na licenční server a ověření licence. Prověřte prosím na vašem firewallu, resp. proxy serveru spojení na tyto online služby:

Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
fajdaurel@gmail.com Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 10.čer.2022
Lokalita: Slovakia
Používám:
AutoCAD, Revit
Stav: Offline
Bodů: 15
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2022 v 14:42
Čisto holy nový notebook, len windows10 home , žiadny antivír, vypnutý Windows Defender Firewall a aj tak mi to robí. Sranda že keďže som koordinátorom školských licencií mne prichádzajú na mail registrácie, pride mi mail o úspešnej registrácii napriek tomu že na notebooku to neprejde 
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21658
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2022 v 15:16
Pokud aktivace proběhne a aplikace se o ní jen "nedozví zpátky" , je to právě ukazatel nějaké bloknuté komunikace. Ten notebook je přímo v internetu, ne na nějaké školní síti za firewallem?

Zkuste ještě tu druhou část tipu https://www.cadforum.cz/cz/pomucka-pro-overeni-licencnich-sluzeb-nebo-zmenu-typu-licenci-tip13448
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
fajdaurel@gmail.com Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 10.čer.2022
Lokalita: Slovakia
Používám:
AutoCAD, Revit
Stav: Offline
Bodů: 15
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2022 v 18:46
Problém je v tom že žiakovi doma sa objavil tento istý problém. Skúšal to 2 dni zo 10krát potom mu prebehla aktivácia. Ja som dnes skúšal na novom notebooku v škole, potom doma neprešlo. Dokonca som nainštaloval a skúsil aktivovať na synovom PC, tá istá chyba. Vyzerá to tak že Autodesk má nejaký problém pri licencovaní. Len ich EDU podpora je katastrofa, ako by som komunikoval so strojmi s vymazanou pamäťou 
Zpět nahoru
masa1 Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 25.led.2006
Lokalita: ČR (PL)
Používám:
Abaqus, NX, Inventor, AutoCAD 2018
Stav: Offline
Bodů: 387
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.říj.2022 v 08:36
Dobrý den.
Nemáte spuštěnou nějakou VPN? Já se z domova nemohl přihlásit na počítač v práci, protože na domácím NB běželo AVG Secure VPN. Stačilo VPN vypnout a přihlášení fungovalo.
Mašek
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 8541:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2013.
Tip 9162:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2014.
Tip 7980:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2012.
Tip 7133:VIPChyba: Program AutoCAD nebo AutoCAD LT přestal pracovat (příčiny)
Tip 6231:Jaké verze .NET Framework jsou využívány jednotlivými verzemi AutoCADu?
Tip 4390:Jaká verze DWG je exportována z Inventoru?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,938 sekund.