Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 1427 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoUmiestnenie telesa na fotke...

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Andrej Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 12.čvc.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
Autodesk Map 3d 2007, VIZ 2006, Civil 3D 2008
Stav: Offline
Bodů: 177
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Umiestnenie telesa na fotke...
    Zasláno: 09.srp.2006 v 22:42
Ahojte.
 
Mám takú situáciu. Chme vizualizovať, budúci domček v danej lokalize. Čiže mám model v 3ds ako lusk a tucet fotiek. Dokonca mám aj záchytné body pomocou ktorých viem ten model osadiť do jestvujúceho terénu. Problém je len ako napasovať pohlad kamery,... alebo ako napasovať model tak aby s toho pohladu pasoval presne do fotky.
Prešiel som si aj celkom dobrý nástroj na to v 3ds-ku..., funguje to cez akési Camera point a tak..
Robí to celkom slušne, aj keď nie celkom presne...
 
Nie je na to ešte nejaký plugin, či iný softík, cez ktorý sa to dá spraviť profi ?
 
Dík za info..
 
-A-
 
Zpět nahoru
Balda Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 19.říj.2004
Lokalita: ČR (LB)
Používám:
hlavu :)
Stav: Offline
Bodů: 251
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.srp.2006 v 10:52
Při zákresu do fotky nastavím kameru přibližně podle záběru fotky. Přepnu se do pohledu kamery a upravím pohled kamery pomocí ikon v pravém dolního rohu VIZe/MAXe.
Při tomto způsobu práce se mi osvědčilo, vymodelovat si hmoty objektů, které stojí v okolí navrhovaného objektu. Těmto objektům přidám průhledný nebo průsvitný materiál, aby bylo při nastavování kamery vidět pozadí (fotka).
Camera match point je dobrý nástroj, ale velmi náročný na přípravu přesného podkladu, proto používám pouze výše uvedený postup.
U vizualizací jde stejně hlavně o pěkné obrázky, přesnost je až na druhém místě :)

Balda




Upravil Balda - 10.srp.2006 v 10:54
Zpět nahoru
ferkoluk Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 05.srp.2006
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.srp.2006 v 10:59

najlepsie je pouzit camera match point a ak to nefunguje uplne presne tak to doladit upravami camery. ale zatial som s camera match points spokojny. treba ich mat vsak viac, cim viac ich je a cim vacsiu trpezlivost clovek ma aby ich dobre umiestnil do foto tym lepsi vysledok.

fero

Zpět nahoru
sonicer Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen
Avatar

Přihlášen: 20.čvc.2005
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Revit, Autocad, Navisworks
Stav: Offline
Bodů: 222
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.srp.2006 v 17:09
Ano je třeba mít vymodelované okolní objekty, které jsou vidět na fotce ..Stačí jen jako boxy ..neviditelné v konečném renderu..Cím více jich bude tím lépe lze umístit camera match pointy..>tedy výslednou pozici kamery.

Zdravím
Sonicer - Revit master, plugin developer
BimRvt.cz
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6584:Klopení pláně zemního tělesa v AutoCAD Civil 3D.
Tip 8049:Gravírování obrázků - z bitmapy na 3D model.
Tip 8304:Jak v Inventoru rozvinout plechová tělesa z jiných CAD aplikací?
Tip 12415:Vícekrokové gravírování v Autodesk Fusion 360.
Tip 7615:Převod fotografií na 3D model i pro interiéry.
Tip 12037:Sel2BlkRef (blockify) - nahrazení opakovaných objektů referencemi bloku


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,566 sekund.