 |
|
 |
Po stažení softwaru ze stránky Autodesk Education Community a instalaci se mi CAD (AutoCAD, Revit, Inventor, Fusion atd.) hlásí jako zkušební verze (trial) a vyzývá mne k pořízení subscription nebo zadání sériového čísla - to ale nemám. Jak postupovat?
Tento typ problémů bývá obvykle způsoben přihlášením na dva různé login účty Autodesk ID nebo nesprávným postupem instalace a aktivace.
Ověřte:
- Přihlaste se vaším studentským účtem Autodesku na manage.autodesk.com a ověřte, zda je daný CAD produkt (vč. verze) správně vypsán v seznamu vašich aplikací - pokud není, vraťte se na studentský portál a znovu daný produkt stáhněte - tím se přiřadí do vašeho účtu
- Je rovněž možné, že doběhla lhůta vaší studentské licence - na studentském portálu potvrďte platnost vašeho statutu studenta
- Další obvyklou příčinou je, že jste po instalaci použili volbu Spustit (Run) namísto Aktivovat (Activate) - v tom případě:
- Spusťte požadovaný produkt
- Zavřete případný dialog upozorňující na Trial režim
- Z horní lišty pod vaším jménem zvolte Spravovat licenci (Manage License)
- V okně Správce licencí zvolte Aktivovat (Activate) nebo "Změnit typ licence" (není-li Aktivovat k dispozici)
- V okně Začínáme zvolte "Přepnout uživatele" (Switch User)
- Odhlaste se a ukončete program
- Spusťte znovu požadovaný produkt a přihlaste se vaším studentským Autodesk ID
|
|
|