Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.095.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
radimekk ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() XANADU a.s. Přihlášen: 16.kvě.2007 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Inventor Stav: Offline Bodů: 77 |
![]() Zasláno: 01.čvc.2008 v 08:14 |
Dobrý den, kontqaktujte svého dodavatele. Pokud máte Inventor od XANADU, pošlete žádost o aktivaci na support@xanadu.cz. Do žádosti uveďte sériové číslo, název produktu a kód žádosti, ten naleznete pokud při spuštění zvolíte aktivovat produkt. Dále k žádosti doplňte také kontaktní údaje.
|
|
![]() |
|
bangladezo ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 24.čer.2008 Lokalita: ČR (OL) Používám: Inventor 11 Stav: Offline Bodů: 2 |
![]() |
Zdravím,mám problém s aktivací Inventoru. Po přeinstalování Windows a nainstalování Inventoru 11 musím aktivovat produkt, ale při registraci mi to píše, že dané sériové číslo už je registrované. Tak fakt nevím, jak to mám zaktivovat. Nikdy předtím mi to nedělalo žádný problém, tak nevím,kde je chyba...
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,133 sekund.