ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.500 registrovaných u nás, celkem 1.108.000 registrovaných (CZ+EN). Tipy pro AutoCAD 2026, pro Inventor 2026 a pro Revit 2026. Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor, vylepšený Převodník jednotek a proměnné prostředí AutoCADu.
Autodesk Product Design & Manufacturing Collecion - nástroje pro vývoj a výrobu
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoNeotvírá se soubor

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Jirkasirka1 Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.srp.2019
Lokalita: ČR (VY)
Používám:
Inventor 2020
Stav: Offline
Bodů: 46
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Neotvírá se soubor
    Zasláno: 01.pro.2020 v 06:52
Dobrý den
Po instalaci AC Mechanicalu 2021 jsem aktivně odinstaloval verzi 2020. Teď toho lituji, protože při otevírání nějakého souboru přes průzkumníka windows se mi spustí Mechanical, ale otevře pouze nový výkres, ten který jsem otevřít chtěl neotevře vůbec. Navíc při každém dalším pokusu o otevření jakéhokoli výkresu se spustí nový mechanical, také s novým výkresem.
Otevírání těchto souborů probíhá pomocí "AutaCAD application".
Moc prosím o radu, jsem zvyklý vybírat z nabídky souborů ze složky (a ne přes otevřít v programu a hledat cestu) a hlavně to opětovné spouštění programu je zbytečné.
Děkuji moc, Jirka
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 22057
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.pro.2020 v 11:11
Zkuste postup dle:
popř. pošlete na Helpdesk vaše aktuální nastavení v Registry
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 14279:V CAD aplikaci nemám dostupné namapované síťové disky (S:, T:, X:, apod.)
Tip 4171:Jakou verzí Inventoru byl uložen daný soubor?
Tip 1484:Jak vytisknout PLT soubor na tiskárnu?
Tip 705:Jak předat partnerovi kompletní výkres a nezapomenout na žádné Xrefy, symboly, fonty a další závislé soubory?
Tip 387:Jak zadat jméno souboru dialogem, ne z klávesnice?
Tip 14680:Jak rychle převést XLS tabulku do formátu CSV bez otevírání Excelu?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,164 sekund.