Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.500 registrovaných u nás, celkem 1.108.000 registrovaných (CZ+EN).
Tipy pro AutoCAD 2026, pro Inventor 2026 a pro Revit 2026.
Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor,
vylepšený Převodník jednotek a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
tomtnt
Diskutér
Přihlášen: 06.dub.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: CAD 2006 Stav: Offline Bodů: 24 |
Téma: poškozená licence - vymena diskuZasláno: 06.dub.2008 v 15:36 |
|
Dobry den
Na pracovni stanici ve firme jsme odebrali pouze datovy disk a tim doslo k poskozeni licenci autodesk produktu. Konkretne autocad 2006 a 3ds max 9. Operacni system je win xp x64. Ve spravsi licence je stav u licence jako "poskozena licence"...jedna se o plnou licenci u obou produktu. Pri spusteni autocadu se objevi okenko verovani licence a nasledovne jen tabulka s emaily na ktere mame poslat zpravu. Nejde znovu reautorizovat produkt. Nevime co s tim, instalovat znovu cela windows se nam zda silene! ![]() Snad poradite...dik |
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22058 |
Zasláno: 06.dub.2008 v 18:34 |
|
Reinstalovat Windows nemusíte.
Jak dopadly ty zprávy? Máte-li podporu Xanadu, napište na support@xanadu.cz
|
|
![]() |
|
zisoun
Zasloužilý člen
Přihlášen: 25.pro.2006 Lokalita: ČR (SČ) Používám: AutoCAD LT 2007 Stav: Offline Bodů: 232 |
Zasláno: 06.dub.2008 v 22:19 |
|
Reinstalace Windows by vám stejně nepomohla. V těchto případech by mohla pomoct pomůcka pro přenos licencí, pokud jde ten disk ještě vrátit.
|
|
|
Zisounek
|
|
![]() |
|
tomtnt
Diskutér
Přihlášen: 06.dub.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: CAD 2006 Stav: Offline Bodů: 24 |
Zasláno: 07.dub.2008 v 12:59 |
|
Podporu xnanadu nevim jestli mame. pokud se nedostava automaticky pri koupi licence tak ji nemame, ale zeptam se ve firme.
Zpravy na uvedene emaily jsme neodesilali, situace neni totis tak horka. (uvedene pc ted nikdo nevyuziva) Pomucka pro prenos licenci je zajimava, ale nevim jak s ni nalozit. prave v teto aplykaci se vypisuje u licenci POSKOZENA. Mozny je pouze import licence ze souboru, ale my jsme ji nexportovali pred vyndanim tech disku. Ano, disk jsme znovu pripojili, (stejne pismenko) ale licence je stale poskozena. Problem muze byt v tom, ze disk byl formatovan a zmenil vlastnika. (duvodem bylo nefungujici sdileni dat pod win) S tim spravcem licenci nevime jak tento problem resit...moc moznbosti tam neni :/ Vim ze u stare verze 3ds VIZ se ukladaly licence nekam na disk a kdyz byl problem, stacilo smazat soubory licenci a znovu probehla reautorizace, ale ted se k te reautorizace opravdu nedostanu. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22058 |
Zasláno: 07.dub.2008 v 13:51 |
|
Pokud už je disk zformátovaný, Pomůcka pro přenos licencí už stejně nepomůže. Pokud jde o plánované HW výměny, je správná cesta exportovat licenci přes onu Pomůcku a na novém/povyměňovaném počítači ji zase importovat.
V tomto případě je nejlépe kontaktovat podporu (je automaticky při koupi licence).
|
|
![]() |
|
tomtnt
Diskutér
Přihlášen: 06.dub.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: CAD 2006 Stav: Offline Bodů: 24 |
Zasláno: 07.dub.2008 v 16:24 |
|
poklud tomu tedy dobre rozumim, je nutne pri zmenach HW exportovat licenci a tu pote na zmenem HW nacist? i pores to ze byly treba odebrany nektere pouze datove disky by tento postup mel fungovat?
no jedine co ted s tim udelame je tedy nahozeni zalohy partition kterou mame a doufat ze licence prezila. Bohuzel ale budeme muset znovu konfigurovat PHP server, ktery jsme do zalohy nedali...nebo pockat co prijde z podpory... |
|
![]() |
|
zisoun
Zasloužilý člen
Přihlášen: 25.pro.2006 Lokalita: ČR (SČ) Používám: AutoCAD LT 2007 Stav: Offline Bodů: 232 |
Zasláno: 07.dub.2008 v 17:45 |
|
Ano,při změně HW je potřeba licenci exportovat na jine PC,kde je nainstalovany stejný produkt a po změně HW ji vrátit zpátky. Jde o to, že každé PC má v závisloti na složení HW jiný identifikační kod a při změně HW (ne při každé,ale pokud se mainupuluje s pevnými disky,tak jo) se kod změní. Proto je potřeba nejdříve exportovat licenci jinam,po změně HW se změní kod původního PC,který je potřeba vložit do toho druhého PC a následně ji exportovat zpět pod tímto novým kodem.
|
|
|
Zisounek
|
|
![]() |
|
tomtnt
Diskutér
Přihlášen: 06.dub.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: CAD 2006 Stav: Offline Bodů: 24 |
Zasláno: 08.dub.2008 v 16:25 |
|
aha, ted je vse jasne. Mate pravdu...zrejme nezustane nic jineho nez nahodit zalohu disku a provest znovu instalaci na tuto zalohu a pozadat znovu o autorizacni kody.
Priste budem uz exportovat licenci na nejaky jiny stroj s cadem. Pocitam s tim, ze uz pri exportu je nutne zjistit identifikacni kod stroje na ktery exportujem?, aby bylo mozne dal pracovat s licenci a opetovne ji vyexportovat na pocitac kde uz probehla zmena HW? Chapu ze pri exportu na zmeneny pocitac ten ID kod je nutne zadat, ale nevim zda pri exportu i z pocitace kde zmena HW teprve bude probihat. |
|
![]() |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22058 |
Zasláno: 08.dub.2008 v 16:38 |
|
Buď se to dá udělat přes jiný, dočasný stroj anebo prostě jen poslat žádost o nový kód. Obnovovat zálohu nemusíte.
|
|
![]() |
|
zisoun
Zasloužilý člen
Přihlášen: 25.pro.2006 Lokalita: ČR (SČ) Používám: AutoCAD LT 2007 Stav: Offline Bodů: 232 |
Zasláno: 08.dub.2008 v 19:12 |
|
Je to tak, že na obou PC mezi kterými se exportuje a importuje musí být vždy zadány kody obou počítačů, tak aby se mohl nejdříve zadat export do konkrétního PC a naopak na druhém, aby byla přijata zase z konkrétního počítače. Tzn. že po změně HW se zjistí nové ID, které se zadá do dočasného a pak se na toto nové ID exportuje zpět.
|
|
|
Zisounek
|
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,227 sekund.




poškozená licence - vymena disku
Možnosti tématu



