Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.500 registrovaných u nás, celkem 1.107.000 registrovaných (CZ+EN).
Tipy pro AutoCAD 2026, pro Inventor 2026 a pro Revit 2026.
Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor,
vylepšený Převodník jednotek a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
cz.kaktus
Nováček
Přihlášen: 29.pro.2013 Lokalita: ČR (OL) Používám: inventor 2012 Stav: Offline Bodů: 3 |
Téma: poškozený instalační balíčekZasláno: 29.pro.2013 v 21:08 |
|
Zdravím,
Můj dotaz je ohledně instalace Inventoru 2012 a to české verze-mám W7. U konce extrahovaní zazipovaného souboru mi vyskočí toto upozornění a nelze s tím pohnout. Dle onoho upozornění soudím, že soubor není stažený kompletně.Čili jsem vše z PC kompletně odstranil a zkoušel stáhnout znovu (tu a tam se stane, že se při stahovaní soubor poškodí).Po opětovném stažení a rozbalení stejný problém.A na třetí pokus také. Zkoušel jsem stáhnout Anglickou verzi-vše bez problému.Vzhledem k tomu, že v inventrou jsem nikdy nepracoval, nebude zřejmě pro naučení angl. veze příliš vhodná (plno anglických odborných výrazů) ![]() Podle všeho je chyba na Autodesku.Chtěl bych se tedy zeptat, co s tím?Na podporu Autodesku jsem psal asi před třemi dny a to bez odpovědi.Možná je to nezajímá. Díky za odpověď! T.Dohnal
|
|
![]() |
|
PepaR
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager
Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6218 |
Zasláno: 29.pro.2013 v 21:16 |
|
Dobrý večer,
setkal jsem se s podobným problémem, ale u jiného produktu. Obvykle byl zádrhel, jak sám uvádíte, v neúplném stažení některého z balíčků. Doporučuji pro stažení použít některý z download manažerů (např. Free Download Manager).
|
|
![]() |
|
Martin Madaj
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
ARKANCE support
Arkance Systems Přihlášen: 05.lis.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: Vždy aktuální verze Stav: Offline Bodů: 310 |
Zasláno: 03.led.2014 v 13:24 |
|
Dobrý den,
možná by Vám mohlo pomoci toto téma.
|
|
|
M.M.
|
|
![]() |
|
cz.kaktus
Nováček
Přihlášen: 29.pro.2013 Lokalita: ČR (OL) Používám: inventor 2012 Stav: Offline Bodů: 3 |
Zasláno: 07.led.2014 v 20:17 |
|
Pánové díky za pomoc! Zkusím ještě setrvat a pak nějakou tu radu vyzkouším.Pokud to bude plivat stále stejný problém.
Z Autodesku se už ozvali.
Prý litují a omlouvají se za způsobené komplikace z jejich strany.No, a dali mi ke stažení odkaz anglické verze inventoru.Vskutku milá odpověď :) |
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,137 sekund.




poškozený instalační balíček
Možnosti tématu


