Spuštěn nový vzhled portálu CADfórum.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.090.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor. Příkazy a proměnné AutoCADu 2026.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.090.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor. Příkazy a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21880 |
![]() Zasláno: 13.říj.2020 v 09:14 |
Po delší době tu zdá se máme další kolizi aktualizací Microsoft Windows. Po instalaci KB4571756 se na některých počítačích projevuje problém zpoždění (až desítky sekund) při spouštění Windows aplikací poklepáním na dokument v Průzkumníku. Týká se i aplikací Autodesku - AutoCAD, Inventor, Revit nebo Vault.
Řešením je prozatím odinstalovat tento hotfix Windows nebo CAD soubory otevírat přímo z dané aplikace, nikoliv z Průzkumníku.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,113 sekund.