Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 2990 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Instalace INV professional 2021

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
šipka Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.dub.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autocad, Inventor, HSM CAM
Stav: Offline
Bodů: 17
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace šipka Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Instalace INV professional 2021
    Zasláno: 12.lis.2020 v 14:53
Přeji hezký den,
potřebovala bych poradit s instalací INV 2021 na žákovských PC, kde v současné době řešíme výuku na dálku. 
1. problém
Program je nainstalovaný, ale špatně, nelze ho spustit, v aplikacích není vidět (takže ho nelze odinstalovat) a při pokusu o novou instalaci hlásí, že je program nainstalovaný.
2. problém
Instalace proběhla v pořádku, při 1. spuštění žák  klikne ne možnost aktivace pomocí přihlášení ID Autodesk a program spadne bez jakékoliv hlášky.

Spravuji žákovské PC na dálku komunikací přes MS Teams a u těchto dvou žáků se nemohu dostat dále.

Moc děkuji za jakoukoliv radu a pomoc
Zpět nahoru
simunek Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 03.bře.2014
Lokalita: ČR (ÚL)
Používám:
Inventor 2020 Professional
Stav: Offline
Bodů: 456
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace simunek Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.lis.2020 v 15:39
Zdravím,

ohledně 1. problému by Vám mělo pomoci toto vlákno:

ohledně 2. problému:
napadá mě co je na PC za Windows?
první spuštění Inventoru po instalaci je vhodné dělat přes PTM, Spustit jako Správce

Pavel Šimůnek
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio s.r.o.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 19579
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.lis.2020 v 17:00
Ve studentském prostředí bývá často problém s omezením práv. Zkuste odinstalovat, instalaci zopakovat jako správce a vypnout antivir. Poprvé Inventor spouštějte ještě z toho správcovského účtu.

Pokud odinstalace nefunguje z Ovládacích panelů Windows, pak takto:
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru
šipka Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.dub.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autocad, Inventor, HSM CAM
Stav: Offline
Bodů: 17
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace šipka Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.lis.2020 v 10:56
Děkuji,

problém u těchto dvou studentů se tímto způsobem podařilo vyřešit. Mám ovšem ještě jeden problém:

Žák si při aktivaci zvolil zkušební verzi  a teď tedy proběhlo 30 dní a program tzv "umřel". Návrat ke studentské verzi se při opětovném přijlášení pomoci ID nepodařil, lze toto opětovně vyřešit?

Děkuji
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio s.r.o.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 19579
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.lis.2020 v 12:46
Pokud to nerozpozná ID, je problém jen v nastavení účtu (ne v instalaci). Přihlášením do studentského portálu students.autodesk.com zjistí, zda má přidělen studentský statut a zda má k tomuto účtu přiřazenu licenci Inventoru (dané release, např. 2021).
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru
šipka Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.dub.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autocad, Inventor, HSM CAM
Stav: Offline
Bodů: 17
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace šipka Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.lis.2020 v 13:30
JJ, měl jste pravdu, neměl na studentském účtu přístupnou verzi, už je to OK.

Děkuji
Zpět nahoru
šipka Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.dub.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autocad, Inventor, HSM CAM
Stav: Offline
Bodů: 17
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace šipka Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.lis.2020 v 16:37
Omlouvám se, že opět obtěžuji, ale mám opět problém, nevím čím to je se SW Autodesk pracuji ve škole a se školními licencemi již od verze 5, ale letos je to nějak všechno jinak.
Ve škole používám EDU licenci - bez licenčního serveru, licence mám na všech PC aktivované a tento týden se mi po otevření programu (INV, Autocad) ukáže výzva na aktivaci licence, bez zadání lic. čísla proběhne aktivace, ale ubývají tam dny a mám obavy, že až vyprší avízované dny, že budu mít problém.
Prosím o radu, co máme špatně.
Děkuji
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio s.r.o.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 19579
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.lis.2020 v 17:00
Pokud se odpočítávají dny, jde zřejmě o Trial verzi - tedy nezaktivovanou licenci. Bude to nejspíš podobný problém, že to Autodesk ID, na které se daný student přihlašuje, zatím nemá přiřazenu EDU licenci. V dialogu O aplikaci > Licence jsou když tak bližší informace o stavu.
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
CAD Studio s.r.o.

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 19579
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Vladimír Michl Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.lis.2020 v 17:24
Příspěvky jsem skryl. Není dobrý nápad veřejně publikovat sériová čísla a osobní autorizační kódy. Nicméně zahlédl jsem tam nějaký expirovaný kontrakt, to bude možná ten problém. Pokud jde o EDU licence, používejte nové verze s aktivací na jméno (ty už sériová čísla nemají).

Nicméně ta licence v druhém příspěvku (Inventor 2021) vypadá jako aktivní - na tom počítači, ze kterého je to sejmuté, by měla běžet. Pokud neběží (odpočítává 30 dnů Trial verze), bude nutné ji resetovat na straně Autodesku - musíte je zkontaktovat přes studentský, resp. školení portál (students.autodesk.com).


Upravil Vladimír Michl - 19.lis.2020 v 17:28
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz
(podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz)
Zpět nahoru
šipka Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 05.dub.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autocad, Inventor, HSM CAM
Stav: Offline
Bodů: 17
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace šipka Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 19.lis.2020 v 17:30
Děkuji
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 12290:VIPPři tisku pomocí Správce vykreslování ve Vault Professional se zobrazí chyba „Volání součásti COM vrátilo chybu HRESULT E_FAIL“
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 5753:VIPModul FEM/MKP nefunguje po instalaci Inventoru Professional 2008.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,203 sekund.