
Diskuzní fórum, poradna
|

Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
hubkal ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 01.pro.2006 Lokalita: ČR (JČ) Používám: AutoCAD LT2017, TEKLA Structures 2016 Stav: Offline Bodů: 32 |
![]() Zasláno: 22.lis.2021 v 09:47 |
Zdravím,
po upgradu na verzi LT 2022 se vyskytují problémy s tiskem. Po spuštění CADu a otevření výkresu vytvořím "plotter" ze systémové tiskárny, uložím, tisknu. Při otevření další den netisknu, daný "plotter" je sice aktivní, ale v protokolu je chyba vykreslení a neukáže se ani náhled tisku. Když dám znovu vytvořit "plotter" tak je zase vše v pohodě. Nevím co s tím... CAD: S.74.0.0 AutoCAD LT 2022.0.1 Systém: Win 10 Enterprise 20H2 Tiskárna: HP DesignJet T1530 36" |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20914 |
![]() |
Aktuální verze LT 2022 je 2022.1.1 - sice nemyslím, že je to příčina problému, ale zkuste prosím nejprve tento update. Nejsou tam nějaká hodně omezená uživatelská práva? Jiné systémové tiskárny fungují?
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,125 sekund.