ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno3ds Max-auto rigging odpruzenie

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
japaja Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 08.dub.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
3ds Max 2011
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: 3ds Max-auto rigging odpruzenie
    Zasláno: 08.dub.2012 v 22:45

Caute.

Som tu novy a dufam ze mi toto forum pomoze mam v 3ds maxe zrobene auto a chcel by som zrobit odpruzenie nasiel som navody ako to zrobit ale bud mi nesedel pivot alebo nieco ineho predstavujem si to asi takto zrobim buginu zakladne detajli 4 kolesa a chcel by som zrobit odpruzenie ked pojde po nejakom krivom povrchu da sa to? vie mi niekto poskytnut normalny navod pre normalneho cloveka?

Mam 3ds Max 2011

Zpět nahoru
japaja Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 08.dub.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
3ds Max 2011
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.dub.2012 v 20:21
to mi neviete poradit? prosim...
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.dub.2012 v 08:41
tohle je dost specificka vec a tu ti v tomto smeru asi moc lidi neporadi. Bud zkus hodit svuj dotaz treba na www.maxarea.com a nebo se podivej na nasledujici odkaz  http://rendering.ru/ru_en/madcar.html . Je to primo hotovy placeny plugin presne pro to co potrebujes.
Zpět nahoru
japaja Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 08.dub.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
3ds Max 2011
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.dub.2012 v 22:14
si robis srandu 200 eur za plugin?
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.dub.2012 v 07:54
a cos cekal, ze ti to daj na zlatym podnosu a jeste ti za to zaplati? Kupujes hotovy a kvalitni reseni (teda aspon podle tech videi).
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.dub.2012 v 08:10
Kedysi som videl tutoriál na "ručné" riešenie takejto animácie, viem že existuje, ale ani za svet si nespommeniem kde to bolo, ale si myslím že určite niečo vygoogliš.

Biolit ti dobre povedal, je to špeciálne riešenie a preto je na toto plugin ktorý sa určite vyplatí automobilkám prípadne reklamným agentúram, pre ne je 200€ maličkosť.

Ale ak máš dosť času a trpezlivosti riešenie tu je. Zanimuj si autíčko a potom pekne krásne ručne, napr. každých 1 meter alebo na prípadnej nerovnosti urob animáciu kolesa (zvislý posun) ručne. Pridaj ešte k tejto animácii šum (noise) lebo koleso vibruje, sa trasie, atď atď. a hotovo. Stačí ti iba predné kolesá, zadné skopíruješ a posunieš časovo o rázvor kolies. Prípadná animácia pružín je už ľahká záležitosť, pružinu budú meniť svoju dĺžku podľa kolesa.

To ako docieliš, že sa ti koleso bude presne otáčať podľa povrchu, resp. ako vyriešiš diferenciál v zákrute, resp. ako vyriešiš odstredivé náklony a gravitačné zrýchlenie karosérie to ti už neporadím, to je ďaleko nad moje sily (ja som stavebný inžinier a robím hlavne architektúru), je to hlavne fyzika, dynamika atď atď, v 3dsmax máš modul Reaktor (ktorý by ti mohol s niečím pomôcť) ale s tým nerobím vôbec lebo nemám dôvod.

Ako vidíš po animácii organických modelov (ľudí, tváre, mimika, zvieratá) na čo máš však priamo v 3ds max modul, ide podľa mňa o jednu z najťahších animačných úloh. Na kadejaké roboty, kvapaliny, výbuchy, ohne je to habadej. Tak či tak dal si si neľahkú úlohu a s výsledkom pravdepodobne spokojný nebudeš ale skús to, určite ťa to posunie ďalej. A googli lebo určite návod na internete nájdeš.
Zpět nahoru
japaja Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 08.dub.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
3ds Max 2011
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.dub.2012 v 15:36

myslis toto?

http://www.youtube.com/watch?v=afaI4Q0CcLc&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=co6jyrb3bY8&feature=relmfu


tam zas mi to blbne ten pivot a pas na tank? sa da nejako?

Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.dub.2012 v 07:17
No vidíš, super. Ani sám som neveril že sa to s Reactorom dá tak ľahko. Vyzerá to dobre, tak skúšaj. Viac ti neporadím a asi ani ďalšie rady tu na tomto fóre nečakaj. Skús na tom fóre uvedenom vyššie.
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.dub.2012 v 10:32
ale moc si na ten reactor nezvykej, od verze 2012 uz ho v Maxu nenajdes. 
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.dub.2012 v 11:13
Vážne? To som vôbec nevedel. Však Reactor chválili. A prečo? Čo bude namiesto toho?
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21901
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.dub.2012 v 11:44
Původní funkce plug-inu Reactor se dají ve verzi 2012 i v aktuální (dnes uvedené) 2013 nahradit (alespoň pro pevná tělesa) funkcemi MassFX.
 
Vyzkoušejte si funkce PhysX, popř. pro měkká tělesa také Cloth a Flex.
 
Viz např. videa:
 
 
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
japaja Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 08.dub.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
3ds Max 2011
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.dub.2012 v 16:43
lahko?! skus to urbit ty a povec ci je to lahke a ked budes mat cas prosim daj tu nejaky odkaz na stiahnutie aby som to mohol vidiet zrobene a jak zrobit k tomu tyce trup je vo vzduchu ci to nebude nejak divne jazdit
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 7600:Jak do Dynamite VPS přidat české svislé dopravní značení?
Tip 3195:VIPJak zprovoznit funkci DWG-Link (VIZ) i v 3ds max?
Tip 11470:Mohu spouštět 3ds Max Interactive na jiném počítači?
Tip 3790:Co je formát .W3D a jak jej načíst do 3ds max?
Tip 7474:Chybějící materiály po importu FBX souboru z Revitu do 3ds Max.
Tip 7246:Pack-and-Go v Autodesk 3ds Max.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,570 sekund.