ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno[3DS MAX] Tvorba zvláštního objektu

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
W3ScD0n3 Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 03.úno.2011
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
AutoCAD 2011
Stav: Offline
Bodů: 10
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: [3DS MAX] Tvorba zvláštního objektu
    Zasláno: 12.lis.2012 v 21:57
Zdravím, pomohl by mi někdo, jak vytvořit takový "modlitebník" lichoběžníkového tvaru, jehož základna je lemována kruhovým profilem, jak lze vidět na tomhle obrázku:
Dále by mě také zajímalo, jak tento "modlitebník" následně zbarvit v 3DS MAXu takovým stylem jako vidíte na obrázku (existuje nějaká funkce, pomocí které rozdělím celý tento objekt na 2 části, z nichž jedné nastavím červenou a druhé černou barvu?)
Děkuji moc.

Upravil W3ScD0n3 - 12.lis.2012 v 21:58
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 11644:Jak načíst do 3ds Max 3D pozadí vytvořené ze série fotografií?
Tip 9693:Náhodné barvy objektů v 3ds Max.
Tip 9239:Zalidnění vizualizace v 3ds Max 2014 generátorem postav Populate.
Tip 8014:Použití materiálů typu Substance v 3ds Max 2012.
Tip 7474:Chybějící materiály po importu FBX souboru z Revitu do 3ds Max.
Tip 5256:Export IGES souborů z 3ds max.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,133 sekund.