Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

|
Odpovědět ![]() |
Stránka <1234> archiv |
Autor | ||
VlJanecek ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Stav: Offline Bodů: 463 |
![]() |
|
Rád vám věřím. Jen jsem už z více míst měl informace, že verze 10 a 11 jsou více citlivé na kompatibilitu, tak jsem ověřoval jestli nemáte jen nějaký poskládaný počítač. Podle mých zkušeností hodně záleží na certifikované grafické kartě a zrovna s ATI bývá dost problémů. Vl.Janeček |
||
![]() |
||
Marek Moravec ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 08.čer.2006 Stav: Offline Bodů: 17 |
![]() |
|
ati boli chulostive volakedy na driveri ale zatial som s nou nemal problem az teraz A k tym skladackam pocitacov mam to doma hodene na skladacke za par tisic korun a slape to tam nikedy lepsie ako v praci ale musim uznat ze len 10. 11 som neskusal este doma
|
||
![]() |
||
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21950 |
![]() |
|
Vzhledem ke zmínce o desce se obávám, že toto je přesně ten případ "počítačové skládačky", která se pak skládá v každé náročnější aplikaci nebo při letním oteplení. Pro pana Moravce: jste si jist, že vaše stanice je uvedena v seznamu: http://www.inventor-certified.com/graphics/cert_ws.php ? |
||
![]() |
||
Martin Š. ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.čvc.2006 Lokalita: ČR (ÚL) Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
|
1) k padání PC, zamrzání a podobným vychytávkám..... -ve verzi 9 úplně normální a kdykoliv -ve verzi 10 se to zlepšilo, řekl bych že téměř vymizelo..ta frekvence odpovídá asi tak těm 3 do měsíce, jak tu již bylo řečeno 2) k CZ / SK debatě..... -souhlasím s názorem, víc hlav, víc ví......tak jen houšť
3) hardwarové nároky -mám pracovní stanici DELL 650 s FX1000 a 2 GB paměti a všechno originalní, legální, aktualizované a stejně to jede tak pomalu, že mi to připomíná občas starou, dobrou 286 (dnes budu mít verzi 11 SP1, tak bůh se mnou) -ono je celkem drsné, když na takovéto sestavě pohnete šroubkem o milimetr a pak klidně 10 minut čekáte na vykreslení a aktualizaci výkresu 4) "VELKÉ SESTAVY" -zajímalo by mě vysvětlení tohoto pojmu, protože ve verzi 9 to znamenalo sestavu tak 250 dílů + 5 výkresů a hlásilo to "málo paměti" .....u 2x1GB paměti je to dost drsné ne? -ve verzi 10 už to kleslo na 250 dílů a 2 výkresy...... -tak se jen děsím, že v 11 verzi budu rád kdy otevřu sestavu a výkresy asi budu dodělávat jinde a jindy ....... 5 "KUSOVNÍK" -od verze 10 funguje celkem obstojně až na takové detaily, že přip přepisu textu nemajícího vliv na model se mi pak zase 5 minut přepočítává celá sestava....
|
||
Inventor, Autocad a podobné "vychytávky" od Autodesku
|
||
![]() |
||
Ľubomír Pápay ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 961 |
![]() |
|
Robím na 9-tke a určite nemôžem povedať že by nejak často padala. Netvrdím že mi nikdy nepadla, ale iné verzie padajú porovnateľne. Ja mám takú skúsenosť, že z doposiaľ vydaných verzií bola najstabilnejšia 8-ka. (P.S. Mám aj 10-ku, 11-testujem...) |
||
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
||
![]() |
||
Martin Š. ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.čvc.2006 Lokalita: ČR (ÚL) Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
|
já začal na 9, teď mám 10 a za 14 dní bych snad měl mít 11 .....dneska tu byl akorát "instalatér" |
||
Inventor, Autocad a podobné "vychytávky" od Autodesku
|
||
![]() |
||
simlik ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() Přihlášen: 13.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 39 |
![]() |
|
Padání Inventora Prof. verze 11 jsem zatím nezaznamenal od naistalování v červnu. Zatím je klid a navíc ho mám naistalovanej doposud na "škládaném" PC a ne na certifikovaný stanici. Problém je akorát s pomalostí obsahového centra. Jinak si nestěžuji.
|
||
Šimlík Radim
Konstrukce Rotas Strojírny spol. s r.o. Rotava mail-to: simlik@rotas-strojirny.cz mobil: 777794149 Software: AIP 11 |
||
![]() |
||
Martin Rebenda ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
![]() |
|
Přikláním se k názoru a žádám všechny zainteresované odborníky, aby tlačili na Autodesk ať to dá do kopy!!!!!! Já můžu pouze touto cestou. Pokud nám pánové budou radit jak to co zprznil sám Autodesk dát do pořádku tím, že si budeme filtrovat normy, a používat různé "pomůcky" k urychlení práce... Tak si myslím, že se výsledku nedomůžeme :). Jsem příliš malý pán k tomu abych mohl urgovat... A navíc proč taky? Platíme si to tak ať makají, nás taky nikdo neplatí pro nic za nic ne?? |
||
Martin Rebenda
|
||
![]() |
||
Marek Moravec ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 08.čer.2006 Stav: Offline Bodů: 17 |
![]() |
|
Přikláním se k názoru a žádám všechny zainteresované odborníky, aby tlačili na Autodesk ať to dá do kopy!!!!!! Já můžu pouze touto cestou. Pokud nám pánové budou radit jak to co zprznil sám Autodesk dát do pořádku tím, že si budeme filtrovat normy, a používat různé "pomůcky" k urychlení práce... Tak si myslím, že se výsledku nedomůžeme :). Jsem příliš malý pán k tomu abych mohl urgovat... A navíc proč taky? Platíme si to tak ať makají, nás taky nikdo neplatí pro nic za nic ne??
Ja tak isto zdielam tento nazor aj ked neviem ci je nejaka paka na to aj ked vlastne mame naozaj tu moc mi v rukach. Pani co maju nastarosti rozvoj a obchod by mali tieto clanky posuvat dalej a alarmovat. Nastastie nasa materska firma rozhodla za nas od noveho roka mame ProE. Mozno to nebude vyhra kazdopadne prijemna zmena urcite. Mame 7 instalacii Inventoru 5 rokov platime poctivo a po instalovani 11 na nej odvtedy nikto nerobi uz 2 mesiace kazdy robi v 10 myslim ze toto same o sebe svedci ze je to ich ostuda. A to su u nas chlapi ktory nedali na inventor dopustit :o))) |
||
![]() |
||
simlik ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() Přihlášen: 13.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 39 |
![]() |
|
Samozřejmě - sami prodejci by měli "pořádně" zatlačit na Autodesk, aby odstranil své chyby. Roční náklady na subscription nejsou zrovna zanedbatelné, tak by bylo vhodné dostávat "pořádný" software bez chyb.
|
||
Šimlík Radim
Konstrukce Rotas Strojírny spol. s r.o. Rotava mail-to: simlik@rotas-strojirny.cz mobil: 777794149 Software: AIP 11 |
||
![]() |
||
Jan Rais ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 30.zář.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD, Inventor Stav: Offline Bodů: 171 |
![]() |
|
Nedělám si iluze, že to budou dělat. Na jedné jarní prezantaci Inventoru 11 jsem byl. Prodejce (nebyl to XANADU) ji vychvalovat jak mohl (to se dá očekávat) a sám tvrdil, jaký je to po jeho zkušenostech pokrok proti Inventoru 10. Za ty roky různých prezentací AutoCADu a Inventoru, vychvalování nových verzí, srovnávacích testů jak je všechno super rychlejší, tak ty CADy snad už kreslí samy. Skutečnost - platíme upgrade, platíme subscription - vývoj, odstraňujeme nové nedostatky, radíme si jak co a kde upravit, předělat, zryhlit, čteme helpy, literaturu a nakonec raději používáme starší verze, než Autodesk vypotí dva opravné balíčky a software rozchodí. Neplatíme náhodou subscription za vývoj opravných balíčků a odstraňování některých pitomostí? Poznámka: sám už subscription neplatím a kupiji pouze upgrade ob jednu až dvě verze. Co dělá např. XANADU? ... "tlačí pořádně na Autodesk"... , aby vylepšoval svoje produkty? |
||
![]() |
||
Martin Š. ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 19.čvc.2006 Lokalita: ČR (ÚL) Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
|
Je jasné, že vývoj jde kupředu, ale za jakou cenu. Asi začne platit pravidlo, že čím novější verze, potažmo service pack, tak bude hardwarově náročnější a už v něm třeba budou i funguvat ty "velké" sestavy, které mají fungovat už tak 3 verze a zatím fungují čím dál více naprd..... Ale abych nebyl jen pesimista, tak se některé chyby i vyřešily ..... a jiné zas přibyly..... Jen nechápu, proč mají pořád nové a nové verze(že by marketing?), když servis packy to zlepší vždy a nová verze mi připadá jak alfa verze windows.....prostě nedodělaná, padavá, nestabilní.... Možná by měli zrušit verze a dodělávat jen service packy a pak třeba předělat jádro, které neběží "slušně" ani na pracovní stanici za 100.000,- Navrhoval bych Autodesku podobný krok jako udělal Intel..... propustili přes 1000 manažerů a ušetřili 1 miliardu USD za rok .... |
||
Inventor, Autocad a podobné "vychytávky" od Autodesku
|
||
![]() |
||
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21950 |
![]() |
|
Subscription je u většiny Autodesk aplikací jen jedna z cest povyšování verzí, ale většinou je to cesta nejlevnější (levnější než klasický upgrade o 1 nebo o 2 verze). Na Autodesk samozřejmě tlačíme a veškeré chyby, které objevíme sami nebo prostřednictvím našeho helpdesku (support), nebo které jsou dostatečně popsány zde ve fóru, Autodesku posíláme. Navíc se snažíme (a to nejen našim zákazníkům) poskytovat rady a utility, kterými se některé problémy dají řešit či obejít. Čím více uživatelů ale danou chybu reportuje, tím je větší šance na rychlost její opravy. Hlavně na základě těchto hlášení vzniká obsah Service packů. Teď ale nevím, jestli jsem pochopil o jaké konkrétní chybě se diskutuje. Jestli jde o rychlost CC v Inventoru 11, zmíněný postup ("7 bodů", ono je jich nakonec více) vede k nápravě. Co se týče výkonu Inventoru 11 obecně, jsou v zahraničních fórech od uživatelů spíše reakce svědčící o zrychlení. |
||
![]() |
||
simlik ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() Přihlášen: 13.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 39 |
![]() |
|
Výkon Inventoru 11 se mi zdá být O.K. až na zmíněné CC.
|
||
Šimlík Radim
Konstrukce Rotas Strojírny spol. s r.o. Rotava mail-to: simlik@rotas-strojirny.cz mobil: 777794149 Software: AIP 11 |
||
![]() |
||
Martin Rebenda ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
![]() |
|
Potvrzuji!!! Navíc ty úpravy, které jsou tu či onde zmíněny, tak vedou do jisté míry k návratu zpět k verzi 10. Zřejmě v zahraničí mají výkonější PC. Takže chlapi četli jste řádky pana Michla, bušte do teho jak kozel do vrat!!!! |
||
Martin Rebenda
|
||
![]() |
||
simlik ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Diskutér ![]() Přihlášen: 13.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 39 |
![]() |
|
Hezká poznámka. Jsem zvědav, jestli a kdy bude zmíněný problém odstraněn.
|
||
Šimlík Radim
Konstrukce Rotas Strojírny spol. s r.o. Rotava mail-to: simlik@rotas-strojirny.cz mobil: 777794149 Software: AIP 11 |
||
![]() |
||
Jan Rais ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 30.zář.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD, Inventor Stav: Offline Bodů: 171 |
![]() |
|
Děkuji ![]() Pokud ovšem program padá, nebo jsou v něm chyby, tak na to snad mají u Autodesku testovací středisko a betaverze produktů. Pokud prostřednictví subscription připlatím na vývoj, nebo si koupím upgrade, chci jako zákazník dostat hotový produkt. Ne s chybama a čekat na opravy. (Teď myslím chyby všeobecné). Koupím si hotové zboží (licenci) a nechci čekat až mi to někdo dodělá. Jiné zboží si také koupím hotové a nečekám že mi ho pravidelně někdo bude dodělávat ![]() ![]() Trochu jsem odbočil od původního tématu, ale podstatu problému to snad vystihuje. Přeji všem trpělivost a hodně zdaru při práci. |
||
![]() |
||
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21950 |
![]() |
|
Jednak už je vidět reakce na stížnosti uživatelů a jednak je zde termín oficiálního vyřešení - toto je vyjádření Autodesku: "Divize vyvoje strojirenskych produktu Autodesku si je vedoma techto problemu (rychlost Obsahoveho centra) a vnima je jako jako zasadni. V teto chvili se na jejich odstraneni intenzivne pracuje. Reseni by mel prinest Service pack 2, ktery by mel byt uvolnen zacatkem zari. Zaroven se Autodesk omlouva vsem uzivatelum za vznikle obtize." Upravil Vladimír Michl - 20.čvc.2006 v 13:37 |
||
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
Stránka <1234> archiv |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,461 sekund.