Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
parker ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 20.lis.2006 Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() Zasláno: 20.lis.2006 v 09:44 |
Mam Inventor 9 a chtel bych ho upgradovat na Inventor 10. Jak jsem zvykly provedu odinstalaci vsech komponent, ale u odinstalace AutoCADu 2006 Mechanical dostanu hlasku "Tento opravdy balicek nelze otevrit. Overte, zda opravny balicek existuje a zda k nemu mate pristup, nebo se obratte na dodavatele aplikace a overte, zda se jedna o spravny opravny balicek Instalacni sluzby systemu Windows." Tim samozrejme odinstalace skonci. Novou instalaci nelze provest, protoze je stara verze stale nainstalovana:-(
Zkousel jsem ruzne kejkle jako Obnoveni systemu a odinstalaci popsanou na http://support.autodesk.com/getdoc.asp?ID=TS45252 , http://support.autodesk.com/getdoc.asp?ID=TS59859 , http://support.autodesk.com/getdoc.asp?ID=TS84578 ale vysledek js stale stejny:-(
Existuje/znate nejaky zpusob jak odstranit "pochroumanou" instalaci AutoCADu kdyz odinstalacni proces selhava?
|
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
Sorry, ale tohle je téma do fóra Inventor...
![]() |
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
Seiner ![]() CAD/BIM manager ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (PA) Používám: Mechanical 2017, Inventor 2017 a starší Stav: Offline Bodů: 1662 |
![]() |
a) Špatně čtete - tazatel píše o Mechanicalu, což je produkt založený na AutoCADu.
b) Podle pravidel se ke vhodnosti příspěvků vyjadřuje jen moderátor :-)
c) Stalo se mi to také (po nechtěnném spuštění jednorázového antiviru). Nedokázal jsem to řešit jinak, než reinstalací počítače.
|
|
Vítězslav Seiner
Chrudim |
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
![]()
|
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
parker ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 20.lis.2006 Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
Mate pravdu zacinam o Inventoru a problem je ale s Mechanicalem:-)
V kazdem pripade uz jsem rezignoval a cele PC preinstaloval a je klid...
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,352 sekund.