Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.000 registrovaných u nás, celkem 1.105.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
archiv |
| Autor | |
Vircz
Nováček
Přihlášen: 29.led.2009 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Žádná Stav: Offline Bodů: 2 |
Téma: 3ds max9 problemZasláno: 29.led.2009 v 13:37 |
|
Ahoy, snazim se do cryenginu dostat nejake nove objekty, vse jde hladce ale v 3ds se mi takhle na nekterych castech objektu trha textura:
nevite prosim jak to zpravit ??
|
|
![]() |
|
be_em
TOP uživatel
Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
Zasláno: 29.led.2009 v 14:07 |
|
1. v čom ste to modelovali???? tiež v MAX-e??? nie je to nejaký import???
2. dajte ešte iný screenshot 3. koľko je vlastne tých rozhádzaných objektov na tej veži - dva alebo štyri??? zle sa v tom orientujem |
|
![]() |
|
Vircz
Nováček
Přihlášen: 29.led.2009 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Žádná Stav: Offline Bodů: 2 |
Zasláno: 29.led.2009 v 15:38 |
|
Objekty jsou puvodne ze hry TES Oblivion a importovane do Maxe pomoci NifScope, u nej v nahledu je objekt v poradku, az po importu do maxe se delaji take trhliny. Ješte me napadá jestli do maxe neni nejaky plugin na soubory s priponou .nif, mozna by se to vyresilo. A tech rozhadanych objektu tam byva 3-4
![]()
Upravil Vircz - 29.led.2009 v 15:39 |
|
![]() |
|
Biolit
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen
Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
Zasláno: 16.úno.2009 v 11:31 |
|
ahoj, zkus v edit poly oznacit ty cerne polygony a dat "flip normal"
|
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
|
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,438 sekund.




3ds max9 problem
Možnosti tématu

nevite prosim jak to zpravit ??


