Děkujeme za účast na konferenci CADfórum 2025 - podívejte se na reportáž
Přes 120.000 registrovaných u nás, celkem 1.107.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Kalkulátor,
vylepšený Převodník jednotek a
proměnné prostředí AutoCADu.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět
|
Stránka <123 archiv |
| Autor | |
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor
ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 22041 |
Zasláno: 10.bře.2009 v 07:47 |
|
To je právě (dost častý) omyl - je potřeba rozlišovat typem podpory v diskuzním fóru (kolegové uživatelé), na supportu Xanadu (technici Xanadu) a na supportu Autodesku (výrobce).
Pokud si chcete popovídat o nějakém problému a dozvědět se jestli na něj už někdo narazil, popř. jak jej řešil, je ideální platformou fórum. Na váš dotaz ale také nemusí odpovědět nikdo nebo odpověď nemusí vést k žádanému výsledku - prostě podle zkušeností a ochoty odpovídajících uživatelů. Technici Xanadu se fóra účastní jen podle svých časových možností.
Pokud chcete vyřešit konkrétní technický problém, je správným kontaktem support@xanadu.cz. Tam dostanete odpověď určitě, můžete poskytovat nezveřejnitelné soubory, jsou definované reakční doby. Pokud existuje hotfix nebo řešení na danou chybu, dostanete je. V případě, že jde o problém v aplikaci, technici problém eskalují na Autodesk.
A nakonec support Autodesku (ať už eskalovaný - viz výše) nebo zadaný prostřednictvím subscription centra. Odpovědi se dočkáte také určitě (někdy v řádu hodin, někdy v řádu dnů), někdy je potřeba poskytnout silnější důkazy chyby.
PS: častá přání uživatelů samozřejmě Autodesku tlumočíme, ale pro přímé vyjádření tužeb slouží tzv. wishlisty (nikoliv support)
|
|
![]() |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět
|
Stránka <123 archiv |
| Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,186 sekund.



2009 OUT OF...
Možnosti tématu


