Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Václavík ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 06.říj.2009 Lokalita: ČR (HK) Používám: Mechanical,Inventor Stav: Offline Bodů: 4 |
![]() Zasláno: 06.říj.2009 v 11:57 |
Před dvěma týdny zazněl na konferenci dotaz na ČSN šablony pro Inventor. Používám verzi 2010 a chtěl jsem si tu slíbenou šablonu teď nahrát z knihovny bloků. Nechce mě to tam ale pustit že musím mít VIP. Mám ale Inventor koupený už dávno u jiné firmy, která tehdy byla blíž. Uznávám že to byla chyba protože jejich podpora se nedá s tím co má Xanadu vůbec srovnat.
Můžu se k těm šablonám dostat nějak jinak? To samé je s chybou příkazů v Mechaniclu. Většina českých příkazů tam nefunguje. Oprava už existuje ale je zase jen pro zákazníky Xanadu. Co my ostatní? |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21958 |
![]() |
Předpokládám, že součástí výběru dodavatele CAD (a nejen CAD) systému je i porovnání jejich služeb. Pro přístup na VIP služby a podporu XANADU ale nemusíte mít nutně danou aplikaci zakoupenou u nás, jen to stojí nějaké peníze navíc (viz podmínky na vip.xanadu.cz). Pokud nic navíc platit nechcete, stačí u nás prodloužit vaše stávající subscription.
Vývoj našich bezplatných aplikací a šablon je hrazen právě z prodeje licencí produktů Autodesk. Proto je část těchto našich aktivit dostupná jen pro naše zákazníky. Totéž platí i pro opravy - buď můžete vyčkat na oficiální opravu od Autodesku nebo rychle získat opravu vytvořenou u nás (na naše náklady).
|
|
![]() |
|
Václavík ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 06.říj.2009 Lokalita: ČR (HK) Používám: Mechanical,Inventor Stav: Offline Bodů: 4 |
![]() |
Děkuju za odpověď. Ono je někdy těžké ty služby předem posoudit. Slibovat dneska umí všichni.
Já jen že mám často pocit uživatele nějaké druhé kategorie. Ale beru že si za to můžu sám. |
|
![]() |
|
Radek001 ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 10.dub.2007 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor 2017 / Autocad 2017 Stav: Offline Bodů: 511 |
![]() |
Nemáte tak úplně pravdu, pane kolego. S podobným pocitem znám víc lidí. Ale nemá smysl házet flintu do žita, spíš se poučit a těm nesplněným slibům vystavit účet ve dnech příštích. Třeba se pak i Vaše pocity změní. Hlavu vzhůru.
Radek
|
|
Radek Štěpánek
OTIS, mechanical engineer |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,172 sekund.