Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3944 |
![]() Zasláno: 15.pro.2004 v 16:31 |
V ADT2005 eng SP1 trvá otevření rolety dialogu hladin i déle než 1 minutu
(vytížení CPU 100%), s PC se nedá pracovat. Jaká je okamžitá náprava tohoto stavu do normální funkčnosti? Je možno vypnout zobrazení rolety a mít pouze layer manager (kvůli ukliknutí a pak následné časové a finanční ztrátě)? PJ |
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3944 |
![]() |
Roletu jsem vypnul, ale jako řešení chyby se mi to nezdá. PJ |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21899 |
![]() |
Vypnout panel je možné, ale zkuste jej zrychlit jednak odstraněním nepotřebných filtrů hladin (viz naše utilita DeleteLayers) a jednak nezobrazením hladin xrefů. Viz: |
|
![]() |
|
vknop ![]() Zasloužilý člen ![]() . Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 181 |
![]() |
Hm, pěkné... Nebylo by ale vhodnější, aby Autodesk laskavě pohnul zadkem a vydal opravu, ve které by ten dialog napsal znova a POŘÁDNĚ? Plná huba superlativ a skutek utek. Kup si uživateli SW za nehorázný peníz, nejlépe se subscriptioin, ať máme stálý příjem, a pak si najdi berličky, aby Ti to fungovalo... |
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3944 |
![]() |
Musím souhlasit s panem vknop, ty rady od Xanadu jso sice hezké ale nanic, ve výkrese nejsou xrefy, nejsou žádné filtry a těch hladin je nemnoho. Asi si Xanadu lehce spočítá naše investice do Acad/ADT, za ty peníze jsme v tomto případě nedostali plně funkční produkt. Navíc není cesty zpátky kvůli nekompatibilitě formátů do ADT3. Tou další verzí je myšlen další servicepack nebo další ADT2006? Pokud máme čekat na 2006, tak to budu chvíli vidět rudě ( a co budou říkat ti nade mnou). PJ Pote co jsem to dopsal jsem raději ještě výkresy zkontroloval, a zjistil: pokud jsou pouze převedeny z ADT3 do 5, pak hladiny blbnou. Pokud výkresy překopíruji přes schránku (0,0) do čisté šablony ADT5, pak se s hladinami pracovat dá. Takže - poraď si jak se dá :-( |
|
![]() |
|
Rostislav Říha ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACA 2010 Stav: Offline Bodů: 1615 |
![]() |
je to stejne, jako s timhle forem-web rozhrani je sice jakoze moderni a lepsi, ale mene prakticke, nez mailove - zvazte sami: jak dlouho trvalo nastavit v outlooku, ze mi ma filtrovat zpravy, ze nechci slyset ani slovo o inventoru, a jak dlouho dnes trva prihlasit se a proklikat temi fory, co mne zajimaji?...nezajimave maily musim mazat stejne...ve vysledku: technologie, co se tvari nove a pokrokove, ale nakonec znamena vetsi ztratu casu...registrujete, jak ubylo prispevatelu? logicky - tohle proste pro uzivatele JE MENE PRAKTICKE...uznavam, ze xanadu asi ma jiny nazor....k hladinam a ostatnimu: autocad se pokazil....drive to byl profesionalni produkt: jedno cd s programem a tri knihy helpu. dnes je help nekompletni, s chybami, program za 1k Kc si DOVOLI v helpu uvest popis dialogu stare verze...hladiny pres technologii .net? jo, i software na mem pocketpc, napsany pres .net, je nepouzitelne pomaly...mohli se zeptat, nez to zacali psat:)))...zaver? chyba je v nas, uzivatelich: na tento problem s dialogem hladin jsem behem trial period MEL SANCI PRIJIT...a mohl jsem si subscription nepredplatit...vidite - taky zajimava koincidence: presne v momente, kdy se prejde na system predplatneho, ktery mi defacto znemoznuje _nekoupit nesmyslny upgrade_, zbavuje mne prava pomoci platby/neplatby "hlasovat" o kvalite nove verze, sla kvalita programu vyrazne dolu....asi je nacase uvedomit si, ze muj dealer software je NEPRITEL - kdysi, v pocatcich cadu, to tak nebylo - to byl uzivatel a prodejce jedna parta proti rucne kreslicimu zbytku sveta...a tato - dnes uz falesna - solidarita stale pretrvava....CHYBNE....autocad 2005 je NEPOROVNATELNE HORSI PRODUKT, nez byl autocad 12 - padal autocad 12? byl autocad 12 pomaly? dostacoval autocad 12 narokum doby?...o kolik vic funkci (vcetne toho, co slo do ac12 doplnit ruznymi lispy) dnes umi ac5? prominte, snad krome layoutu a vice souboru naraz mne zadna nenapada...pocet chyb? - ok, projdete si forum...zaver? pokud Vam to tak vadi, nekupujte to...osobne se velmi tesim, az na soucasnou - spatnou - strategii autodesk doplati...a mate to v rukou i Vy. Nauceni?: kaslat na upgrade, subscription, proste pracovat s tim, co je zabehnute, a tesit se z toho, ze zatimco si ostatni uzivaji vyhod subscription, spocivajich nakonec v reseni zbytecnych problemu, tak ja jsem stastne produktivni s necim, co se casem, jak se vylepsuje hardware, stava subjektivne rychlejsi a rychlejsi....co delat mezitim, nez akcie autodesku spadnou a programatori zacnou doopravdy pracovat?: obchazet problem: ano, i u nas mame ac05....bohuzel - zatim je to spis k placi, nez uzitku....tak mame jasne dany system hladin, radku maker na toolbarech....a do dialogu hladin se leze, az kdyz neni zbyti...a porad doufame, ze to nekdo opravi. a co vime? vime, ze jsme udelali dobre, kdyz jsme ac 04 proste vynechali...jedina chyba byla instalace ac05...meli jsme jeste vydrzet....a co budeme delat v budoucnu?no, s upgradem urcite pockame....a nevim (to je v nasem atelieru soukroma vec kazdeho) zda do upgrade pujdu....
|
|
Rostislav Říha
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21899 |
![]() |
Vaše srovnání nového web fóra a upgradů software kulhá v jedné podstatné věci, a tou je motivace. Zatímco u výrobců software mohou být technologické inovace a "zkrášlování" vedeny snahou prodat upgrade, tato fóra vás nic nestojí a naplnění motivace provozovatele by šlo snadno dosáhnout i pokračováním v původní e-mailové podobě. Rozhodně by to bylo pro Xanadu levnější co do investice do nákupu web aplikace a do času stráveného její lokalizací a úpravami. Chtěli jsme však vyjít vstříc připomínkám a požadavkům řady účastníků fóra. Co se týče "úbytku" příspěvků - nevím z jakých údajů vycházíte, ale pokud ve staré podobě bylo zhruba 300 příspěvků měsíčně (http://www.cadforum.cz/cadforum/stat.asp), za 2.5 měsíce web fór bylo posláno 825 příspěvků (http://www.cadforum.cz/forum), což je spíše nárůst, nikoliv úbytek. U věčné otázky jak "hlasovat" či tlačit na kvalitu daného produktu či verze, souhlasím s tím, že "hlasování peněženkou" je nejúčinnější. Subscription na tom nic nemění - pokud nejste s novou verzí spokojeni, nikdo vás nenutí subscription prodlužovat. Věřte, že pokud to bude názor velkého množství uživatelů, výrobce to rozhodně pocítí a bude nucen reagovat. Cena upgrade a subscription je zhuba stejná (o 1 verzi = 1 rok, o 2 verze = 2leté subscription, atd.). Nevím, jestli lze v obchodu uplatňovat kategorie přítel/nepřítel, ale rozhodně je vztah uživatel - poskytovatel služeb - výrobce dostatečně symbiotický a tržní, aby fungovala ekonomická autoregulace směrem ke spokojenosti všech stran. |
|
![]() |
|
vknop ![]() Zasloužilý člen ![]() . Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Stav: Offline Bodů: 181 |
![]() |
Tak nevím, jsem sám, kdo argumentaci maestro Michla moc nepochopil nebo je nás víc? Co to tu motá? |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21899 |
![]() |
Mrzí mne, že si nerozumíme. Pokusme se být pregnantnější a opírat se o reálné argumenty, ne subjektivní pocity. Naším cílem je pomoc uživatelům CAD aplikací. Nedovedu si představit důvod, proč bychom měli nějak uměle komplikovat použití této bezplatné služby firmy Xanadu. Diskuse se poněkud odchýlila od rychlosti dialogu hladin ADT (což je problém vyvolaný filtry hladin a zjišťováním obsazenosti hladin), takže prosím případné další diskuse přesunout zpět na |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,469 sekund.