ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.099.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
DEFENCEO - cesta k zakázkám v obranném průmyslu
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno2009 OUT OF...

 Odpovědět Odpovědět Stránka  <123> archiv
Autor
chose Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 20.čvc.2005
Lokalita: Czech Republic
Používám:
AutoCAD Civil
Stav: Offline
Bodů: 140
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 08:53
Tak mě to nedá také. Acad.err se opravdu vytvoří jen po pádu, takže ne. Co se týká padání, tak s tím problémy nemáme. Je ale pravda, že nepoužíváme zas tak složité a náročné výkresy. Základ je vypnout ribbon a jiné "vylepšení". Docela by mě to zajímalo. Může někdo poskytnout nějaký výkres, se kterým jsou problémy? Rád bych to otestoval
chose
Zpět nahoru
Kosík Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.říj.2004
Lokalita: Czech Republic
Používám:
ACA 2017 + DT+, Revit 2017
Stav: Offline
Bodů: 538
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 09:07
Přeji příjemný de
Na to aby 2009 spolehlivě padala, stačí otevřít najednou více výkresů a začít je vypínat. Devět z deseti pokusů normálního vypínání skončí chybou. Při pokusu vypnout více výkresů najednou to skončí chybou skoro vždy. acad.err je nezbytným provodcem této verze. Má i své výhody, lze vypnout stavové řádky.
Za tři další verze budou ribbony tam, kde byl DTklik R14.
Jan Kosík
Zpět nahoru
zdrk Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 03.kvě.2007
Lokalita: ČR (KV)
Používám:
Začínám bojovat s AutoCad 2015 respektive BDS 2015
Stav: Offline
Bodů: 1803
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 09:09
Zlatá stará dobrá R14 případně 2005 .
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 11:15
Ja viem, že acad.err sa má vytvoriť vždy po páde AutoCADu, ale mne sa vytvorí vždy po zatvorení každého jedného súboru.
Už som si preinštalovala Acad a stále:
 
FATAL ERROR: Unhandled 80000003h Exception at 610064h
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 11:27
Skúsila som vytvoriť nový výkres v jednoduchom adresári, bez nakreslených objektov. Nebola žiadna chyba. Otvorila som ho, nakreslila som kružnicu a uložila pod novým menom a rovnaká chyba je pri každom zatvorení súboru. Bez ohľadu, či v ňom robím zmeny, alebo nie, či ho opätovne uložím, alebo nie. Stačí ho otvoriť a zatvoriť bez hocijekého iného kliku a vytvorí sa acad.err s rovnakou chybou. Vie mi niekto poradiť v čom to môže byť?
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21970
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 11:29

Nemyslím, že by případné pády souvisely s Ribbonem - nakonec to snadno můžete vyzkoušet: Ribbon jde snadno vypnout.

Co se týče ACAD.ERR - není ani tak důležité, že je vytvořen jako co v něm je zapsáno. Z toho se dá většinou nalézt zdroj problému.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 02.bře.2009 v 11:30
Původně odeslal(a) Buba Buba napsal(a):

Už som si preinštalovala Acad a stále:
 
FATAL ERROR: Unhandled 80000003h Exception at 610064h
Zpět nahoru
Rostislav Říha Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 03.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACA 2010
Stav: Offline
Bodů: 1615
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.bře.2009 v 13:39
Původně odeslal(a) Ivan Rybák Ivan Rybák napsal(a):

Souhlasím s předchozím příspěvkem. Pokud otevírám stejné soubory v A2008 a v A2009, osmička funguje, devítka hlásí fatal error.
Když jsem byl mladší, tak fungovalo, že když jsem měl výkres bez cizích entit, vytvořený v v autocadu, a on se mi začal sekat, tak se otevřel přes recover a vše bylo zase ok.
taky tehdy fungovalo, že velký a komplikovaný výkres prostě jen trvalo déle otevřít - žádný error...
V té dávné minulosti jsem zažíval dny, kdy jsem ráno autocad zapnul, kreslil v něm, večer ho vypnul a šel domů.
Prosím o support request - uživatelům se stýská po stabilitě a rádi jí obětují nějakou novou funkčnost....
Rostislav Říha
Zpět nahoru
Ivan Rybák Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 10.lis.2005
Lokalita: ČR (LB)
Používám:
Civil 3D 2010
Stav: Offline
Bodů: 109
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.bře.2009 v 15:51
Tak to s Vámi naprosto souhlasím.
Často vzpomínám na R13 a R14 - když se zhroutil, tak to bylo v 90% případů chybou uživatele, dnes je to naopak ! .... hroutí se uživatel.
Zpět nahoru
Ferdinand Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
AutoCAD2004 (EN) na Windows XP
Stav: Offline
Bodů: 1906
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 04.bře.2009 v 16:29

Po přečtení všech předchozích příspěvků radostně jásám a dím: Jak dobré jest, že ještě pořád pracuji v AutoCAD2004(EN) s Windows XP!

- Nepotřebuji 3 GB RAM, postačí 1 GB
- Nepotřebuji HD 120 GB, postačí 40 GB
- Pravidelně čistím registry
- Občas defragmentuji disk
- Nepoužívám síťovou verzi ACAD
- Mám aplikováno všechny SP a patche (poslední SP i opakovaně)
- Antivir ani firewall ohledně souborů CADu mne neobtěžuje
- Sice se mi také vytvoří občas acad.err, ale to pouze v případech, kdy pouštím nějaký skript, který má rychlý průběh anebo nestandardní ukončení
-FerTh-
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.bře.2009 v 11:16
Úplne s Vami súhlasím a pripájam sa k Vašim návrhom.
Kľudne obetujem vylepšený Layer Manager, dokonca aj Ribbon.....
Len aby sa jednoduché súbory neotvárali viac ako 1 sekundu, nerúcal sa mi AutoCAD po obyčajnom MOVE, nevytváral sa mi acad.err pri bežnej práci....
Kľudne si budem dopisovať naďalej s AutoDeskom, ale radšej vo veci chvál na funkčný a spoľahlivý SW ako opisovať postupnosť bežných krokov, ktoré viedli k zrúteniu aplikácie a aj tak sa mi nedostane odpovedi prečo sa tak deje. :(
BTW: čudné, že tu píšu výlevy TOP users, ktorí väčšinou radia ako problém v Acade vyriešiť. Rozmýšľam, či programátori Visty nepracujú vo voľnom čase pre Autodesk? Tak by sa dala vysvetliť rýchlosť nových verzií.
Zpět nahoru
Romain Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 24.dub.2006
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP
Stav: Offline
Bodů: 323
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.bře.2009 v 13:08
Já jim do hlášení o chybě píšu ať jsou do p..., dríve jsem se rozepisoval, ale jediné co mi přišlo za abych si nainstaloval nový SP.
Bohužel máte pravdu, že každá novější verze má nižší stabilitu.
Ale všechno je práce obchodníku Autodesku, prodávat, prodávat a prodávat..... obyč.rohlíky taky už dnes nestojí za nic.
Podle mě není potřeba vydávat ročně novou verzi, kdyby ji radši udělali pořádně, a důkladně otestovali. Je to vlastně úplně jednoduché ..Microsoft, Autodesk, HP a pod si vzájemně hrají do kapsy.
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS
Zpět nahoru
Ferdinand Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 01.říj.2004
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
AutoCAD2004 (EN) na Windows XP
Stav: Offline
Bodů: 1906
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 05.bře.2009 v 14:42
No, to bych s takovou určitostí netvrdil - nejspíše si hrají každý pěkně na vlastním písečku a každé zrnko písku prodají dvakrát a to pokaždé za cenu celého kopečku. Konstruktivnější a praktičtější myšlení než vývojáři Autodesku mají pokročilí uživatelé/programátoři. Proto já osobně nikdy nehledám na svoje dotazy odpovědi (které samozřejmě v Helpu nejsou...) u Autodesku, ale na různých CAD-fórech a jiných internetových stránkách - napíšu-li stěžejní výraz do Googlu (prvně CZ, pak i EN), hned získám několik užitečných odkazů na ještě užitečnější rady/návody/postupy/vysvětlení.
-FerTh-
Zpět nahoru
Romain Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 24.dub.2006
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
C3D 2019, Map3D2016, Infraworks, ReCAP
Stav: Offline
Bodů: 323
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.bře.2009 v 13:04

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 20090306_130401_kriticka_chyba.JPG



tuto hlášku mám denně i několikrát na očích...
Roman JANEČEK / Prague Airport
LetGIS
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21970
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.bře.2009 v 13:50
A zkoušel jste support@xanadu.cz? To je známá chyba způsobená nesprávným souborem Microsoft MFC (vneseným instalací nějaké jiné aplikace). Pošleme vám správnou verzi souboru.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Buba Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 05.říj.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
AEC Collection
Stav: Offline
Bodů: 1692
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.bře.2009 v 14:13
FATAL ERROR: Unhandled 80000003h Exception at 610064h
 
A táto chyba Vám niečo prosím hovorí?
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21970
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 06.bře.2009 v 15:15
To nevím, kolegům možná ano.
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Rostislav Říha Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 03.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACA 2010
Stav: Offline
Bodů: 1615
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.bře.2009 v 17:04
[QUOTE=Vladimír Michl]A zkoušel jste support@xanadu.cz?.[/QUOTE]
 
Nezkousel.
Zkusil jsem to jednou - a nic proti xanadu, ktereho si jako firmy velmi vazim - uz nebudu tu zkusenost opakovat. Radeji se vzdy zeptam v tomto foru:
  • reakce je tady obratem - i kdyby aspon v duchu "nam se to taky stava"/"jsi jediny, neco delas blbe".
  • nemusim nikoho urgovat, aby se mi venoval, aby ten nekdo zase urgoval nekoho overseas, aby se zas ten nekdo venoval jemu...vsichni co tvori clanek toho procesu jsou jen a jen otraveni.
  • nikdo si tu nedovoli poradit mi, at udelam upgrade na novou verzi.

resil jsem kdysi causu 691897, ktera se vlekla natolik, ze jsme proste tu jasne zdokumentovanou a na ceske strane (xanadu) pochopenou chybu vzali jako danost a rozhodli se s ni zit.

Kdyz si to predstavim manazersky, tak mechanismus supportu nemuze byt zalozen na nicem jinem nez na snaze nechat maximum problemu vyhnit - a to ted nepomlouvam jen autodesk, ale i jeho uzivatele: staci si precist, co je jako top 10 prani uzivatelu autocadu... to, ze pulka tech veci je v pohode resitelna stavajicimi prostredky dava jasny obrazek o jejich urovni.
 
Takze jeste jednou: na support se se svymi problemy obracet nebudu. Xanadu si vazim mimo jine i proto, ze investuje prostredky do chodu tohoto fora, ktere nakonec funguje lepe, nez cely support.
 
Kdyby svrchuuvedene porovnani funkcnosti suppportu x fora prijalo za sve i xanadu, tak bychom se dostali k tomu, ze xanadu zaregistruje support request, ze nekolik z jeho klientu si uz nepreje dalsi funkce, ale stabilitu.
Podobne by xanadu mohlo zavest u podpisu uzivatele kolonku je/neni klientem xanadu a v pripade ze je a jeho dotaz na foru neni zodpovezen, tak by ho automaticky resil support - ve vysledku je pro support stejne uspora casu to, ze ho uzivatele neobtezuji dotazy, ktere si ve foru pozodpovidaji mezi sebou...
...
Rostislav Říha
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6335:VIP3ds max chyba: The application has run out of memory and will now close (přehled řešení)
Tip 6490:VIPVBA aplikace v 64bitové verzi AutoCADu (kompatibilita, migrace)
Tip 12497:Chyba: stoul argument out of range
Tip 1202:Ploter HP DesignJet 5000 hlásí "Out of disk space" při zpracování tiskové úlohy v PostScriptu.
Tip 5520:Je vytištěna pouze část výkresu (kus chybí).
Tip 11978:Chyba Fusion360: unfold is not supported inside other custom group


 Odpovědět Odpovědět Stránka  <123> archiv

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,362 sekund.