ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.099.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Registrujte se na konferenci CADfórum 2025 - automatizace navrhování
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno2009 OUT OF...

 Odpovědět Odpovědět Stránka  <123 archiv
Autor
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
ARKANCE

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21970
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.bře.2009 v 07:47
To je právě (dost častý) omyl - je potřeba rozlišovat typem podpory v diskuzním fóru (kolegové uživatelé), na supportu Xanadu (technici Xanadu) a na supportu Autodesku (výrobce).
 
Pokud si chcete popovídat o nějakém problému a dozvědět se jestli na něj už někdo narazil, popř. jak jej řešil, je ideální platformou fórum. Na váš dotaz ale také nemusí odpovědět nikdo nebo odpověď nemusí vést k žádanému výsledku - prostě podle zkušeností a ochoty odpovídajících uživatelů. Technici Xanadu se fóra účastní jen podle svých časových možností.
 
Pokud chcete vyřešit konkrétní technický problém, je správným kontaktem support@xanadu.cz. Tam dostanete odpověď určitě, můžete poskytovat nezveřejnitelné soubory, jsou definované reakční doby. Pokud existuje hotfix nebo řešení na danou chybu, dostanete je. V případě, že jde o problém v aplikaci, technici problém eskalují na Autodesk.
 
A nakonec support Autodesku (ať už eskalovaný - viz výše) nebo zadaný prostřednictvím subscription centra. Odpovědi se dočkáte také určitě (někdy v řádu hodin, někdy v řádu dnů), někdy je potřeba poskytnout silnější důkazy chyby.
 
PS: častá přání uživatelů samozřejmě Autodesku tlumočíme, ale pro přímé vyjádření tužeb slouží tzv. wishlisty (nikoliv support)
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6335:VIP3ds max chyba: The application has run out of memory and will now close (přehled řešení)
Tip 6490:VIPVBA aplikace v 64bitové verzi AutoCADu (kompatibilita, migrace)
Tip 12497:Chyba: stoul argument out of range
Tip 1202:Ploter HP DesignJet 5000 hlásí "Out of disk space" při zpracování tiskové úlohy v PostScriptu.
Tip 5520:Je vytištěna pouze část výkresu (kus chybí).
Tip 11978:Chyba Fusion360: unfold is not supported inside other custom group


 Odpovědět Odpovědět Stránka  <123 archiv

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,100 sekund.