Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Defter ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 02.led.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCad/LT, AIS/AIP, MDT, Revit Stav: Offline Bodů: 276 |
![]() Zasláno: 28.pro.2009 v 17:11 |
Blíží se závěr roku a nemůžu se zbavit dojmu, že z hlediska správy aplikací Autodesku tu něco nepěkně zapáchá :/ Berte to prosím jen jako postesknutí si admina, jak to jde pěkně s podporou nasazení záplat a mass deploymentu "A" do pekel.
Jelikož jsem pár let adminem v naší společnosti, která se postupem času rozrůstá o další uživatele (ruční instalace čehokoliv je v dnešní době a s dnešním počtem uživatelů nemyslitelná) a produkty MS, na kterých jedeme, ve své základní konfiguraci nabízejí nástroje pro mass deployment (AD/GPO). Autodesk s tímto přístupem do verze 2009 (SP1) užívaných produktů jaksi neměl problém. Vytvořená síťová rozmístění se dala pohodlně instalovat a spravovat, problémy se řešily a všechno odsejpalo. U řady 2010 si připadám jak v Jiříkově vidění (nebo v Kocourkově). Síťový image ARA 2010 nelze opatchovat pomocí update 1 ani 2 (instaalce patchů na image prostě zhavaruje, Autodesk problém má nahlášený, ale jaksi vše vyšumnělo), po instalaci SP1 pro LT 2010 (cz i ru) nelze tento image nainstalovat (zhavaruje s odkazy na neexistující soubory, Autodesk se opět tváří jako, že problém neexistuje, resp. byl s ním srozumněn, ale moc ho to nebere), MAP3D vyhazoval po úpravě image pomocí SP1 po instalaci takovou chybu, že nešel spustit (Autodesk vyřešil asi po čtrnácti dnech zasláním dll, které se při patchování prostě v image neaktualizovalo). Teď jsem se chystal nasadit Inventor 2010, ale koukám, že SAP není jak přidružit (ano dá se začlenit do síťového obrazu, když se spustí instalace obrazu ručně, proběhne to jak má, ale pomocí AD/GPO to nasadit nejde), stáhnu SP1 pro Vault (client) a zjišťuji, že jej nelze nasadit jinak než ručně! To si ze mne asi Autodesk dělá dobrý den? Říkám si, to je skvělé. Platíme těžký bakšiš za Subscription, za produkty, které ve firemním prostředí ale nejdou nasadit a velké "A" s lehkostí zametá problémy pod koberec. Pardon, ale jsme skoro v roce 2010 a mám pocit, že s Autodeskem to jde od 10 k 5. Ve finále mi přijde od českého zastoupení Autodesku dopis, že mi vypršel Subscription (který byl měsíc před tím prodloužen o další rok) a že, jako když to stihnu zaplatit do poloviny ledna, tak mi milostivě nebudou účtovat poplatek navíc. Do toho, ještě měsíc předtím, zavolala slečna z Autodesku, jestli nechci upgradovat AutoCad 2000 (v minulosti křížově upgradován na Inventor)... Bordel! Bordel! Bordel! Pardon, ale muselo to ze mne ven. Přeju všem odvážným uživatelům a stejně tak Xanaďácké podpoře vstup do roku 2010 pravou nohou, ať nepodnete jako "A", které má roční náskok, ale dost nalevačku.
|
|
Administrace AIS,AIP,MDT,AutoCad/LT,Revit. Správa klientské a serverové platformy MS.
MCTS:Windows Vista;Windows 7;Exchange 2010 MCSA2003:Messaging MCITP:Server Administrator MCSA:Windows Server 2012 |
|
![]() |
|
PepaR ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 29.lis.2004 Lokalita: ČR (ZL) Používám: ruky a hlavu (občas ;) Stav: Offline Bodů: 6204 |
![]() |
Cháu Vás, ale ono je to těžké. Obecně platí, že problém hlášený pouze od jednoho uživatele = problém žádný (což nemusí být zrovna tento případ), druhé pravidlo, co nám nepadá to vydrží, oni už to uživatelé nějak přestojí a pravidlo třetí: na co vydávat service pack, když do roku tu máme novou verzi, kde to můžeme vydat jako novou feature ;) a podpoří to subscription.
Nicméně pravda je často taková, že Autodesk je hodně velký kolos a než se některé věci rozhýbů, tak to trvá. Záleží na tom jakým způsobem a přes jaký kaná tento problém eskalujete. Musíte je prostě uhánět jako pijavice dotěrná a ono to pak "někdy" jde...
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,270 sekund.