ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoCollapse

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Eger Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 26.srp.2005
Lokalita: Czech Republic
Používám:
AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance
Stav: Offline
Bodů: 65
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Collapse
    Zasláno: 26.srp.2010 v 09:06

Potřebuji sloučit několik Editable Mesh do jedinné tak, aby ve všech styčných bodech byl vždy jen jeden Vertex. Vím, že toho lze dosáhnout pomocí příkazu Collapse ale dokáži to pouze po jednotlivých styčných bodech. Neexistuje náhodou nějaký příkaz nebo postup pomocí něhož by se dal Collapse použít najednou na všechny ? Myslím algoritmus, který by dokázal rozpoznat všechny styčné body se zdvojenými (a více) vertexy najednou a provést na nich Collapse.

Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 26.srp.2010 v 10:22
ja toto delam tak, ze si attachnu dane objekty do jednoho a pak v editable poly oznacim vertexy, kterych se to tyka. Pote prikaz "Weld" a zadam vzdalenost k nejblizsimu vertexu, aby se mi spojily chtene body. Diky volbe vzdalenosti sousedniho vertexu se takto da vicemene spojovat vsechny potrebne vertexy najednou.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 13730:Rychlé rozbalení nebo sbalení stromu prohlížeče sestavy Inventoru.
Tip 8697:Vytvoření nového parametru pomocí iLogic.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,168 sekund.