Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 6446 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

vyhlazení objektu v 3ds max

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
bermarstar Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 26.kvě.2008
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
Autocad LT
Stav: Offline
Bodů: 6
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace bermarstar Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: vyhlazení objektu v 3ds max
    Zasláno: 14.bře.2018 v 13:03
Dobrý den,
mám dotaz ohledně vyhlazování objektu ve 3ds max. Mám zaoblený objekt vytvořený v autocadu a importovaný do 3ds max.

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 8458/oblouk1_2018-03-14_13-01-51.jpg


Při rendrování není dostatečně vyhlazený, proto jsem chtěl aplikovat nástroje jako turbosmooth nebo subdivision surface (přiřadil jsem plochám i rozdílné smoothing groups) nebo zkoušel odsadit hranu s chamber apod, ale boční plocha při vyhlazení neustále kolabuje a výsledek je nerendrovatelný a vypadá takto.

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 8458/oblouk2.jpg


Nepoužívám 3dsmax běžně a nemohu se hnout z místa. Nevěděli by jste někdo, jakým postupem objekt vyhladit bez kolabující plochy?
Děkuji
Zpět nahoru
mikeborecek Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel
Avatar

Přihlášen: 10.říj.2008
Lokalita: Slovensko
Používám:
AutoCAD 2016, 3ds Max 2016
Stav: Offline
Bodů: 251
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace mikeborecek Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 23.dub.2018 v 09:51
Neviem či je to ešte aktuálne, ale je potrebné pred vyhladením prepojiť hrany/zlomy na najužšej ploche - tá hrana
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 7474:Chybějící materiály po importu FBX souboru z Revitu do 3ds Max.
Tip 5256:Export IGES souborů z 3ds max.
Tip 8783:Jak zneprůhlednit render objektů s jednostrannou vnitřní průhledností?
Tip 10483:Chyba při otvírání .max souboru v Autodesk 3ds Max.
Tip 10780:Při importu DWG souboru se nesprávně importují namapované materiály.
Tip 5219:Jak publikovat 3D model z 3ds max do 3D prohlížeče?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,500 sekund.