Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Po editaci bloku CAD zamrzne |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Zejwy
Diskutér Přihlášen: 10.čvc.2012 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DRAFT SIGHT Stav: Offline Bodů: 28 |
Téma: Po editaci bloku CAD zamrzne Zasláno: 23.bře.2018 v 14:44 |
Dobrý den,
máme ve firmě AutoCADy 2017 LT a v poslední době se mi u různých výkresů vyskytuje následující problém: Při editaci bloku (je jedno jestli editace na místě nebo v editoru bloků) se poté, co editaci ukončím (nezávisle na tom, jestli zvolím zavřít bez uložení změn, nebo uložit a zavřít) AutoCAD "zasekne" a trvá to asi hodinu než se rozběhne. Přitom je vidět, že celou dobu běží na plné otáčky disk. Je to vidět i ve správci úloh, že disk je vytížen právě AutoCADem. Pokud nechci hodinu čekat, musím přes správce úloh ukončit celý program, ale změna v editaci bloku se samořzejmě nepropíše. Navíc při znovuotevření výkresu, který jsem musel "natvrdo" ukončit, se zastaví obrazovka v procesu regenerace výkresu a mohu znovat čekat hodinu, než AutoCAD přijde k životu. Čím to může být a lze toto nestandardní chování nějak napravit? Děkuji. |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21434 |
Zasláno: 23.bře.2018 v 15:54 |
Podívejte se, jestli nemáte nějakou nabouranou nebo přeplněnou složku dočasných souborů Windows. Můžete také zkusit reset uživatelského prostředí:
|
|
Zejwy
Diskutér Přihlášen: 10.čvc.2012 Lokalita: ČR (Pha) Používám: DRAFT SIGHT Stav: Offline Bodů: 28 |
Zasláno: 28.bře.2018 v 13:03 |
Tak chyba odhalena. Bylo to tím, že jsem měl ve výkresu podloženou fotomapu (JPEG), která měla velikost 6MB. To mi nepřijde moc dat, ale evidentně to problém pro editaci bloků byl. A to ten JPEG byl vložen jako samostaný objekt mimo upravované bloky. Takže stačilo JPEG odpojit a po dokončení editace bloků zase připojit.
Jinak čištění TEMP složek nemělo vliv a reset uživatelského prostředí dle přiloženého odkazu (viz. výše) selhalo, resp. při spuštění souboru Admigrator.exe vyskočilo okno s hláškou "Migrace profilů vyžaduje, aby na vašem systému byl instalován AutoCAD LT 2000 nebo novější verze." Divné, když máme ve firmě AutoCADy LT 2017 ... Jediné, co se s oknem dalo udělat, bylo potvrdit ho tlačítkem OK, ale poté se už nic nedělo. Každopádně, chyba, která mě trápila byla odhalena jinde a teď už vše funguje, jak má. Snad to pomůže i někomu dalšímu. Děkuji panu Michlovi za ochotu a snahu při řešení problému. |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,023 sekund.