Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Výpadek licenčního serveru |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21587 |
Téma: Výpadek licenčního serveru Zasláno: 25.lis.2020 v 17:17 |
Autodesk hlásí výpadek licenčního serveru. Server reaguje, ale nepotvrzuje licence, dočasně doporučujeme před spuštěním aplikace přejít do off-line režimu. Nahlášeno, na rychlé nápravě se pracuje.
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21587 |
Zasláno: 25.lis.2020 v 18:07 |
Dnešní výpadek data center Amazonu má negativní dopad na fungování řady internetových služeb, včetně licenčních serverů Autodesku. Stav "Black Wednesday" výpadku AWS sledujte zde:
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21587 |
Zasláno: 25.lis.2020 v 19:11 |
Problém je nyní zdá se vyřešen, Amazon chybu opravil.
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
madep
Zasloužilý člen Přihlášen: 01.pro.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor 2022 Stav: Offline Bodů: 191 |
Zasláno: 26.lis.2020 v 08:21 |
Už jim to zase vypadlo.
|
|
Peter Jirat
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3931 |
Zasláno: 26.lis.2020 v 08:30 |
Co znamená přejít na offline, pokud mi lidi pracují na home office na vzdálené ploše firemních počítačů?
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21587 |
Zasláno: 26.lis.2020 v 08:57 |
Při vzdáleném přístupu to jednoduše nejde, resp. musel by se zablokovat jen přístup k licenčním službám. Nicméně od těch včerejších cca 19 hod. už by mělo vše fungovat (možná s krátkými "následnými otřesy" - ale většinou jen stačí zkusit danou web službu znovu).
Podrobné sledování opravy výpadku a aktuální "zdraví" web služeb Amazonu je možno sledovat na https://status.aws.amazon.com/
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Tomas.Kochan
Nováček Přihlášen: 26.lis.2020 Lokalita: Slovensko Používám: Inventor2021 Stav: Offline Bodů: 1 |
Zasláno: 26.lis.2020 v 09:51 |
Dobrý deň,
práve sa snažím aktivovať produkty Vault Professional 2021 a Inventor 2021 pomocou licenčného kódu. Po zadaní kódu Iventor vypíše úspešné zaregistrovanie ale hned sa vypne. Po zapnutý je to to isté dokola. Vault robí to isté. Môže toto byť rovnaký problém? tj. výpadok? alebo je chyba na mojej strane? Ďakujem.
|
|
Ďakujem.
S pozdravom Kochan |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21587 |
Zasláno: 26.lis.2020 v 12:01 |
To je pravděpodobně jiná příčina - pošlete prosím na https://helpdesk.cadstudio.cz
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,848 sekund.