Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 6342 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoZačátek většího projektu - rada

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
anarchitekt Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 04.dub.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
AutoCAD2006
Stav: Offline
Bodů: 5
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Začátek většího projektu - rada
    Zasláno: 10.zář.2021 v 13:44
Dobrý den,

Mám jeden dotaz ohledně nastavení organizace projektu. Jsem si jist, že nakonci projektu bych si uvědomil jaký byl nejlepší způsob, ale to už bude pozdě. 
Jde konkrétně o projekt kde je více budov nezávisle na sobě a zajímá mě jestli je nějaká výhoda v tom mít budovy do nějakého hlavního souboru, řekněme ve kterém by byl terén, vloženy jako reference a pracovalo by se na nich v jednotlivých souborech. Nebo vše modelovat přímo v jednom souboru.
Možná je to hloupý dotaz, ale možná i trochu věc názoru jak vést organizaci projektu. Děkuji za váš čas

Zpět nahoru
PepaR Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 29.lis.2004
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
ruky a hlavu (občas ;)
Stav: Offline
Bodů: 6187
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 10.zář.2021 v 15:56
Dobrý den, 

záleží na rozsahu, velikosti a datové náročnosti a typu budov. Obecně však platí, že je lepší si to rozdělit na logické celky, např. stavební objekty a vytvořit dílčí modely. Tzn., nemít to jako jeden obrovský model, kde je vše.
Zpět nahoru
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3927
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 11.zář.2021 v 19:21
Závidí to na vícero faktorech, některé ani na začátku nebudete znát. Ale vždy jde rozhodit domy do jednotlivých modelů, nebo je naopak spojit do jednoho celku. Terén a případně společné suterény mějte samostatně. Pak bude záležet na tom, jak budete synchronizovat např skladby, značení, popisky. Zda budou mít domy stejnou nulu (klidně společně), nebo budou výškově jinak (to už bych od začátku uvažoval o samostatných modelech). A v případě vše v jednom jak dlouho to vůbec výkonově zvládnete, jak často si polezete do pracovních sad a budete muset uvolňovat atd.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6394:VIPSdílený souřadnicový systém AutoCAD-Revit (principy, postupy, tipy).
Tip 3876:Výšky podlaží v Project Navigatoru jsou 10x nebo 100x větší.
Tip 8143:Revit chyba: Čára je příliš krátká
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,791 sekund.