Spuštěn nový vzhled portálu CADfórum.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.090.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor. Příkazy a proměnné AutoCADu 2026.
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.000 registrovaných u nás, celkem 1.090.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový Inženýrský kalkulátor. Příkazy a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3940 |
![]() Zasláno: 30.lis.2021 v 11:10 |
je nějaký doporučený funkční postup pro havárii typu Incorrect schema? Obvykle to skončí přeuložením nějakého funkčního lokálního modelu na server jako nový centrál - a ztrátou práce. Co to ale způsobuje?
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21882 |
![]() |
Pro záchranu nebo pro "vyvolání havárie"? Příčina je v nějakém narušeném přenosu souborů - chyba disku, kolize s antivirem, s nějakou synchronizační službou (Google, OneDrive...), chyba přenosu po LAN nebo po internetu (přerušené spojení, chyba LAN karty), havárie serveru. Výjimečně též v nekompatibilitě verzí (vč. tečkových verzí).
|
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2021, Revit ->2022 Stav: Offline Bodů: 3940 |
![]() |
Díky, jedná se o záchranu, nic vyvolávat nechci :-) Tyhle všechny rady jsme už prošli, nic nepomůže, pouze restore z předchozí verze - což zas u revitserveru není, takže lokální kopie. Asi zkontrolujeme hw, protože je to podruhé v posledních měsících, a vždy na stejné stanici.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21882 |
![]() |
Pokud to dělá na jedné stanici a je-li připojena LAN kabelem, ověřte síťovou kartu - ač se to nezdá, bývají občas příčinou podivných chyb souborů. Nebo dočasně připojit přes WiFi.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,152 sekund.