ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Katalog CAD bloků
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum Najít  Události Události  Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřeno3ds max9 problem

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Vircz Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 29.led.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Žádná
Stav: Offline
Bodů: 2
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: 3ds max9 problem
    Zasláno: 29.led.2009 v 13:37
Ahoy, snazim se do cryenginu dostat nejake nove objekty, vse jde hladce ale v 3ds se mi takhle na nekterych castech objektu trha textura:  nevite prosim jak to zpravit ??
Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2009 v 14:07
1. v čom ste to modelovali???? tiež v MAX-e??? nie je to nejaký import???
2. dajte ešte iný screenshot
3. koľko je vlastne tých rozhádzaných objektov na tej veži - dva alebo štyri??? zle sa v tom orientujem
Zpět nahoru
Vircz Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 29.led.2009
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Žádná
Stav: Offline
Bodů: 2
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 29.led.2009 v 15:38
Objekty jsou puvodne ze hry TES Oblivion a importovane do Maxe pomoci NifScope, u nej v nahledu je objekt v poradku, az po importu do maxe se delaji take trhliny. Ješte me napadá jestli do maxe neni nejaky plugin na soubory s priponou .nif, mozna by se to vyresilo. A tech rozhadanych objektu tam byva 3-4

Upravil Vircz - 29.led.2009 v 15:39
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 16.úno.2009 v 11:31
ahoj, zkus v edit poly oznacit ty cerne polygony a dat "flip normal"
Zpět nahoru

Sdílet na: Digg it! Del.icio.us Twitter Google záložka Linkuj Vybrali.sme

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 6335:VIP3ds max chyba: The application has run out of memory and will now close (přehled řešení)
Tip 5489:Počítače rendering farmy nepřebírají joby z 64-bitového 3ds max 9.
Tip 5716:Chyba "Error code: 998" při spuštění 3ds max 9.
Tip 5450:Počítač rendering farmy se nevyzvedne další job.
Tip 6097:Jak v 3ds Max použít gravitační sílu?
Tip 5201:Fotorealistická tráva v 3ds max.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,148 sekund.