Již 10.000+ CAD tipů.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor.
Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Jeanna ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 26.čvc.2011 Lokalita: Slovensko Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() Zasláno: 26.čvc.2011 v 20:04 |
Preco je lepsie objekt priamo konvertovat do editable poly a nie vyberat ako modifikator do zasobnika? aky je v tom rozdiel?
|
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
Nemyslím si, že je to lepšie alebo horšie. Záleží na čo to chcete použiť. Má to svoje výhody a nevýhody podľa toho čo s objektom budete robiť.
Ak objekt prevediete priamo na Editable Poly už to naspäť nedáte (jedine cez UNDO). Avšak ak chcete s kvádru robiť lietadlo tak je Vám táto možnosť úplne nafigu a je lepšie to previesť "natvrdo". Ak napríklad chcete z kvádru urobiť rám pre obraz tak natvrdo by som to neprevádzal, nakoľko vždy sa môžte vrátiť k prvému objektu a ľahko zmeniť rozmer. Niekedy zase robí problém keď je v zásobníku priveľa modifikátorov (ževraj to občas blbne a dosť zaťažuje systém) ... vtedy opäť pomôže previesť to natvrdo na EditPoly (alebo funckia Collapse All). A nakoniec ak máte v zásobníku veľa modifikátorov a ste si už 100% istý že Vám ich nebude treba preveďte to všetko na EditPoly. Ja osobne radšej dávam všetko do zásobníka, až také veľké modifikácie nerobím že by to zásobníku vadilo :-) Kedysi v jednej knihe o 3ds max som čítal že je to úplne jedno či to prevediem na Edit Poly alebo či to dám do zásobníka, ale čítal som aj že je v ponuke pár rozdielnych funkcíí, ale ja som na rozdiel neprišiel. Keď si však v 3ds max porovnáte ponuku funkcií pre oba prípady, dokonca aj v Graphite Modeling Tools zistíte že všetko je to isté. Upravil be_em - 26.čvc.2011 v 21:32 |
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
jako modifikator to pouzivam, kdyz modeluju neco slozitejsiho a kde potrebuju uplatnit dalsi modifikatory a pritom zachovat puvodni mesh. Kdykoliv se muzes vratit zpet, upravit ho a pritom zachovas efekt veskerych modifikatoru nad tim. Davej si pak pozor na zmenu poctu poly. Muze to nechtene ovlivnit ty modifikatory nad.
Pokud mas tech polozek v zasobniku modifikatoru hodne, tak skutecne ten model nekdy blbne a ojedinele to i klekne.
Upravil Biolit - 27.čvc.2011 v 09:10 |
|
![]() |
|
Jeanna ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 26.čvc.2011 Lokalita: Slovensko Používám: 3DS max Stav: Offline Bodů: 3 |
![]() |
Dakujem za odpovede, v podstate som si to aj tak myslela.
Kedze som zaciatocnicka samouk, pouzivam na kazdy objekt radsej modifikator a iba ked som si uz objektom 100% ista, ze ho nepotrebujem upravovat, potom pouzijem collaps all. Upravil Jeanna - 27.čvc.2011 v 16:23 |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,135 sekund.