ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.093.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoVertex Maya

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
t.petrisin Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 14.úno.2012
Lokalita: Slovensko
Používám:
Maya
Stav: Offline
Bodů: 1
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Vertex Maya
    Zasláno: 14.úno.2012 v 22:39

Dobrý deň,

Prosím Vás, Mohol by mi niekto poradiť ako pracovať s polygonálnymi plochami ... Vytvorím si dve plochy ... a prostredníctvom prichytávania koncových bodov ich spojím dohromady. Avšak ak ten bod znovu označím a chcem premiestniť tak mi najskôr potiahne jeden potom druhý - osobitne. Potrebujem to, že ak ich spojím dohromady, aby som ich potom ťahal ako jeden. Pri ich spájaní používam funkciu zachytávania bodov, ono mi pritiahne bod k bodu, ale potom ich stale berie ako dva a nie ako jeden celok - jeden bod. Budem Vám veľmi vďačný ak mi s tým niekto pomôže. Ďakujem pekne.

Zpět nahoru
be_em Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.úno.2006
Lokalita: Slovensko
Používám:
Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT
Stav: Offline
Bodů: 865
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 15.úno.2012 v 08:23
Nepoznám Mayu (a používateľov Maya-y tu chodí veľmi málo), ale robil som v iných 3D programoch. To čo píšete je logické, kým tie dva body nejako nezlepíte/nezvaríte/nespojíte stále sa budú chovať ako dva. Takže nahliadnite do nejakého módu editácie vrcholov. A samozrejme tutoriálov na internete k tomuto základnému problému nájdete dosť.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 14557:Jak zresetovat uživatelská nastavení v Autodesk Maya?
Tip 14370:VIPOff-line instalace produktů Autodesk, off-line licencování (bez internetu).
Tip 6453:Jak přenést 3D model z Maya do AutoCADu?
Tip 11158:Maya 2017 se na Macu spouští několik minut.
Tip 9900:Po výběru objektů v Maya 2015 for Mac mi zčerná plocha výřezu.
Tip 7330:Podpora operačních systémů v Autodesk Maya.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,195 sekund.