Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Hollywood7 ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 27.bře.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor Prof. 2019 Stav: Offline Bodů: 103 |
![]() Zasláno: 13.říj.2011 v 17:53 |
Dobry podvecer chtel bych se zeptat jestli jde nejak zadat 3Ds Maxu prikaz aby olistnatil strom sam. Nebo jestli si musim vyrobit list a tim pak jednotlive polepit kmen stromu... Bylo by to tak ale dokonalejsi... Ale casove narocne.. Dik za odpovedi... |
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
v dnesni dobe uz je knihoven stromu pomerne dost. A kdyz se ti nezda zadny strom z knihoven, tak si ho muzes vytvorit treba s programem xfrog nebo OnyxTree.
Jinak samozrejme ze se da olistnit strom. Treba pres particly nebo pres scatter. Ale asi bych se chtel tomuhle zpusobu vyhnout
|
|
![]() |
|
Hollywood7 ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 27.bře.2011 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor Prof. 2019 Stav: Offline Bodů: 103 |
![]() |
dik za daru ale nakonec jsem se rozhodl ho udelat v mudboxu. Slozite, ale stoji za to visledek...
|
|
![]() |
|
Biolit ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 09.bře.2007 Lokalita: ČR (MS) Používám: 3dsmax Stav: Offline Bodů: 162 |
![]() |
Listy stromu v mudboxu nebo kmen s vetvemi? Listy si nejak v mudboxu nedokazu predstavit. Pokud jde o kmen a vetve, tak treba tyto stromy http://rendering.ru/ru_en/models/itrees.html maji i displace mapu a kmeny vypadaji velmi verohodne. A na jiz otexturovane strom treba od Evermotionu lze si displace mapu jednoduie vytvorit. Tudiz povazuju za zbytecny trapit se se stromem v mudboxu. Zastavam nazoru, ze je zbytecny vytvaret neco, co je uz vytvoreny. Ale rozmlouvat to nebudu, at kazdy pouziva to co umi. V tom pripade bych resil listy pres MultiScatter. Vytvoril bych si objekty kopirujici korunu stromu. Ty objekty bych pak sloucil do jednoho objektu a hodil na nej modifikator noise a pak na to distribuoval MultiScatterem ty listy. |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,352 sekund.