ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoJak olistnatit strom...

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Jak olistnatit strom...
    Zasláno: 13.říj.2011 v 17:53

Dobry podvecer chtel bych se zeptat jestli jde nejak zadat 3Ds Maxu prikaz aby olistnatil strom sam. Nebo jestli si musim vyrobit list a tim pak jednotlive polepit kmen stromu... Bylo by to tak ale dokonalejsi... Ale casove narocne..


Dik za odpovedi...

Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 08:51
v dnesni dobe uz je knihoven stromu pomerne dost. A kdyz se ti nezda zadny strom z knihoven, tak si ho muzes vytvorit treba s programem xfrog nebo OnyxTree. 

Jinak samozrejme ze se da olistnit strom. Treba pres particly nebo pres scatter. Ale asi bych se chtel tomuhle zpusobu vyhnout 
Zpět nahoru
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 18:39
dik za daru ale nakonec jsem se rozhodl ho udelat v mudboxu. Slozite, ale stoji za to visledek...
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 21:29

Původně odeslal(a) Hollywood7 Hollywood7 napsal(a):

dik za daru ale nakonec jsem se rozhodl ho udelat v mudboxu. Slozite, ale stoji za to visledek...

Listy stromu v mudboxu nebo kmen s vetvemi? Listy si nejak v mudboxu nedokazu predstavit. Pokud jde o kmen a vetve, tak treba tyto stromy http://rendering.ru/ru_en/models/itrees.html maji i displace mapu a kmeny vypadaji velmi verohodne. A na jiz otexturovane strom treba od Evermotionu lze si displace mapu jednoduie vytvorit. Tudiz povazuju za zbytecny trapit se se stromem v mudboxu. Zastavam nazoru, ze je zbytecny vytvaret neco, co je uz vytvoreny. Ale rozmlouvat to nebudu, at kazdy pouziva to co umi.

V tom pripade bych resil listy pres MultiScatter. Vytvoril bych si objekty kopirujici korunu stromu. Ty objekty bych pak sloucil do jednoho objektu a hodil na nej modifikator noise a pak na to distribuoval MultiScatterem ty listy.

Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 3748:VIPBezplatný generátor 3D modelů rostlin, stromů, keřů a květin.
Tip 13730:Rychlé rozbalení nebo sbalení stromu prohlížeče sestavy Inventoru.
Tip 6081:RPC stromy se při animaci scény jakoby pohybují.
Tip 4310:Rychlé rozbalení stromu projektů.
Tip 8486:Jak změnit barvu stromů ve vystínovém pohledu Revitu?
Tip 7017:Nefunguje render stromů v projektu Revitu.


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,352 sekund.