ARKANCE - globální Platinum partner Autodesk ARKANCE | KONTAKT - CZ | SK | EN | DE
Již 10.000+ CAD tipů. Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.094.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků. Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor. Kompletní příkazy AutoCADu a proměnné AutoCADu 2026.
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

?
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion, 3ds Max, Vault a s dalšími CAD/BIM/PDM aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoJak udelat nezaostreny obraz z kamery Maxe a Maya?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Jak udelat nezaostreny obraz z kamery Maxe a Maya?
    Zasláno: 14.říj.2011 v 18:53

Dobry den chtel bych se zeptat jak udelam z kamer 3Ds Maxu a Maya nezaostreny obraz... Kdyz mam obraz v dalce a zaostril bych kamerou na blizky obekt. Vzdy je vse zaostrene. Aby kamera v 3Ds Maxu a Maye zaostrovala jako zkutecna...


Dekuji za odpovedi......

Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Implementujeme řešení Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21914
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 19:18
Záleží na použitém rendereru - hledejte "depth-of-field" (DOF), resp. efekt Bokeh.
 
Např. pro mental ray v Rendering > Render Setup > Renderer > Camera Effects > Camera Shaders > Lens > Depth of Field/Bokeh
Vladimír Michl (moderátor)
ARKANCE CZ - arkance.world
(podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz)
Zpět nahoru
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 20:22
dekuju...Vse OK.
Zpět nahoru
Biolit Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 09.bře.2007
Lokalita: ČR (MS)
Používám:
3dsmax
Stav: Offline
Bodů: 162
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.říj.2011 v 21:35
pro usporu renderovaciho casu je moznost to resit i postprodukcne. U single pohledu pres Photoshop a plugin DOFPro nebo u videosekvenci v nejakem kompozitoru.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4912:Jak převádět data mezi Autodesk Maya a 3ds max?
Tip 13838:Nájezd, jízda, švenk, náklon - pohyby kamery v animaci a ve filmu.
Tip 14370:VIPOff-line instalace produktů Autodesk, off-line licencování (bez internetu).
Tip 11644:Jak načíst do 3ds Max 3D pozadí vytvořené ze série fotografií?
Tip 13298:K čemu slouží složka C:\Autodesk a mohu ji vymazat?
Tip 8258:Jak převést modely z 3ds Max do Autodesk Maya?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,216 sekund.